دانش آموزان ایوانی به مناطق عملیاتی اعزام شدند

فرمانده سپاه ناحیه ایوان از اعزام 570دانش آموز ایوانی به مناطق عملیاتی مهران و دهلران خبر داد.

دانش آموزان ایوانی به مناطق عملیاتی اعزام شدند

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از  ایلام؛ عارف یاسمی بیان کرد : از ابتدای سالجاری تاکنون بیش از 570نفر از دانش آموزان دختر و پسر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی مهران و دهلران اعزام شدند .

وی اضافه کرد: در این اردو ها دانش آموزان از مناطقی همچون قلاویزان ، قرارگاه عملیاتی حضرت امیر(ع) در دوران دفاع مقدس ، نقطه ایثار ، یادمان میمک و . . . بازدید کردند ، همچنین اکیپ های پشتیبانی، امدادی ، راویان و روحانیون تبلیغی و فرهنگی کاروان ها را همراهی کردند

یاسمی ادامه داد: اردوهای راهیان نور فرصت بسیار ارزشمندی است تا بخش بسیار کوچکی از رشادتهای فرزندان این آب و خاک در جریان هشت سال جنگ تحمیلی در مقابل دشمن قسم خورده نمایش داده شود و راهیان نور فرصتی برای نمایش رشادتهای شهیدان است.

فرمانده سپاه ناحیه ایوان افزود: اردوهای راهیان نور همچون یک انقلاب فرهنگی عظیم بوده و از این اقدام و ظرفیت مناسب فرهنگی می توان برای مقابله با هجمه نرم دشمنان و اعتلای اصول انقلاب اسلامی استفاده مناسب کرد.

وی یادآورشد: زائران و به ویژه جوانان با شرکت در کاروانهای راهیان نور می توانند با حضور در سرزمینهای عملیاتی درک کنند که چگونه رزمندگان و شهدا در دوران دفاع مقدس دشمن را از خاک میهن بیرون راندند و حتی اجازه تصرف یک وجب از خاک ایران را نیز به آنها ندادند.

انتهای پیام/ د

اعزام 570 دانش آموز ایوانی به مناطق عملیاتی دفاع مقدس

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.