کمیسیون مستقل انتخابات:

در صورت بی توجهی دولت، احتمال تاخیر در برگزاری انتخابات وجود دارد

سخنگوی کمیسیون مستقل انتخابات اعلام کرد در صورت عدم توجه دولت به تامین امنیت، بودجه و توزیع تذکره برای راهی دهندگان، احتمال تاخیر در برگزاری انتخابات وجود دارد.

در صورت بی توجهی دولت، احتمال تاخیر در برگزاری انتخابات وجود داردبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، سخنگوی کمیسیون مستقل انتخابات اعلام کرد در صورت عدم توجه دولت به تامین امنیت، بودجه و توزیع تذکره برای راهی دهندگان، احتمال تاخیر در برگزاری انتخابات وجود دارد.

عبدالبدیع صیاد امروز (سه شنبه ۲۱ قوس) در یک نشست خبری با بیان اینکه انتخابات آینده با تذکره کاغذی برگزار خواهد شد گفت: مردم می توانند با داشتن تذکره تابعیت به محل‌های رای دهی حضور یافته و به نامزدهای دلخواهشان رای دهند.

با آنکه سخنگوی کمیسیون مستقل انتخابات بر برگزاری به موقع انتخابات تاکید می کند اما گفت که اگر حکومت در زمینه تامین امنیت انتخابات، تمویل بودجه و توزیع تذکره به گونه جدی اقدام نکند، ممکن است آنان نتوانند انتخابات آینده را در زمان معین آن برگزار کنند.

وی افزود که اگر حکومت این خواسته ها را برآورده کنند آنان قادر خواهد بود تا انتخابات پارلمانی و شوراهای ولسوالی را در زمان معین آن برگزار کنند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.