افتتاح دوازدهمین نمایشگاه مشترک اقتصادی ایران و افغانستان در هرات

دوازدهمین نمایشگاه مشترک ایران و افغانستان در ولایت هرات افتتاح شد.

افتتاح دوازدهمین نمایشگاه مشترک اقتصادی ایران و افغانستان در هراتبه گزارش خبرنگار حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، دوازدهمین نمایشگاه مشترک ایران و افغانستان در ولایت هرات افتتاح شد.

در این نمایشگاه مشترک چهار روزه که با هدف آغاز فصل جدیدی از روابط بازرگانان دو کشور ایجاد شده است، 40 شرکت از ایران و 10 شرکت از افغانستان مشارکت دارند.

«علیرضا صدرزاده»، مدیرعامل شرکت مدیریت پروژه های نمایشگاهی ایران در مراسم آغاز به کار نمایشگاه اقتصادی مشترک ایران و افغانستان در هرات گفت: برگزاری نمایشگاه های مشترک زمینه توسعه تجارت میان بازرگانان دو کشور را ایجاد کرده است و تاثیر بسزایی در واردات و صادرات ایران و افغانستان دارد.

«محی الدین نوری»، معاون والی هرات نیز در این مراسم اظهار داشت: برگزاری این نمایشگاه ها فرصت آشنایی بیشتر و تبادل افکار تجاری میان بازرگانان ایران و افغانستان را ایجاد می کند که تاثیر مستقیم بر توسعه و پیشرفت سرمایه گذاری و تجارت در افغانستان خواهد داشت.

وی افزود: ادارات محلی هرات در تلاش هستند تا در گام های بعدی مشکلات موجود در گمرکات افغانستان را برای بازرگانان دو طرف رفع کنند تا این ارتباطات به بهترین شکل ادامه پیدا کند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار