برگزاری جشنواره میثاق با ولایت در کرمان

جشنواره میثاق با ولایت با حضور فرماندهان و رزمندگان گردان 808 پیاده و فرماندهان سابق مرکز آموزش 05 کرمان و جمعی از خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و کارکنان برتر مرکز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، و بنا به اعلام روابط عمومی مرکز آموزش 05 کرمان، شکرالله خسروی ، فرمانده مرکز آموزش 05 در این جشنواره گفت: با این که شماها این توانایی را داشتید که در دیگر رشته‌ها ادامه تحصیل دهید اما این کار مقدس را انتخاب کرده‌اید که از میهن و نظام جمهوری اسلامی ایران دفاع کنیم و اگر مجاهدت‌های شما نبود شاید ما اکنون این امنیت پایدار را نداشتیم.


وی افزود: مرکز آموزش 05 کرمان در دوران دفاع مقدس بیش از 180 هزار سرباز را آموزش داده که مهمترین افتخار آن سازماندهی گردان 808 پیاده بوده که به جبهه‌ های حق علیه باطل اعزام کرد و سهم این گردان از شهدای گلگون‌کفن ارتش 57 شهید بوده است.


در ادامه امیر بازنشسته حمیدرضا حسامی، فرمانده اسبق مرکز آموزش 05 کرمان گفت: هشت سال دفاع مقدس بخشی مهمی از تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که تاثیری شگرف بر سرنوشت حال و آینده کشور ما در جهان دارد.


گفتنی است: در این جشنواره رزمندگان گردان 808 ضمن حضور در آسایشگاه و اماکن آموزشی، خاطرات آن دوران را زنده کردند و در پایان با اهدای جوایز، تندیس و لوح تقدیر از مدعوین تجلیل شد.
انتهای پیام/ی

هشت سال دفاع مقدس بخشی مهمی از تاریخ انقلاب اسلامی ایران است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار