نفت تهران در آستانه واگذاری به یک شرکت جدید

تیم فوتبال نفت تهران درآستانه واگذاری به یک شرکت جدید قرار گرفته است و به همین دلیل جهانیان از این باشگاه رفتنی است.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درحالیکه رضا گلمحمدی، مدیر کل ورزش و جوانان تهران با ارسال نامه ای به کریم سلحشور، رئیس شورای مرکزی ورزش وزارت نفت اعلام کرده مخالف صدور پروانه فعالیت حمیدرضا جهانیان در باشگاه نفت تهران است، به نظر می رسد باید دوران حضور این فرد جنجالی در تیم قدیمی پایتخت را پایان یافته تلقی کرد.

جهانیان تاکنون نتوانسته است به تعهداتش نسبت به پرداخت بدهی های باشگاه نفت عمل کند و به همین دلیل گلمحمدی از مسئولان ورزش وزارت نفت به عنوان مالکان اصلی این باشگاه درخواست کرده است تا پیش از شروع نم فصل دوم لیگ برتر با تعیین مالک جدید به وضعیت بحرانی نفتی ها سر و سامان دهند.

برهمین اساس هیئت واگذاری باشگاه نفت در روزهای اخیر مذاکراتی را با 2 شرکت متقاضی خرید این باشگاه انجام داده است و به احتمال فراوان به زودی مالک جدید را معرفی می کند.

یکی از این شرکت ها در دوره اول و دوم سرمربیگری علی کریمی در نفت تهران ارتباط نزدیکی با او داشت و به همین دلیل قصد داشت در قالب حامی مالی باشگاه نفت به مالکان این تیم کمک کند اما با توجه به اختلاف های موجود از این امر منصرف شد و حال برای خرید باشگاه نفت پیش قدم شده است.

از طرفی یک شرکت فعال در زمینه تجهیزات پزشکی هم که مسئولان آن با مدیران اسبق باشگاه نفت ارتباط نزدیکی دارند هم برای دراختیار گرفتن مالکیت این باشگاه با وزارت نفت مذاکراتی انجام داده است.

حال باید دید در صورت جدایی حمیدرضا جهانیان از باشگاه نفت آیا کادرفنی این تیم برای چهارمین بار در فصل جاری دچار تغییر و تحول می شود یا خیر؟

انتهای پیام/

جهانیان از نفت رفتنی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار