اعطای مشوق‌های سرمایه گذاری به سرمایه گذاران در شهرک صنعتی پاسارگاد

سرپرست معاونت فنی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس از اعطای مشوق‌های سرمایه گذاری به سرمایه گذاران در شهرک صنعتی پاسارگاد خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ پژمان انصاری سرپرست معاونت فنی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: برای ترغیب سرمایه گذاران به سرمایه گذاری در شهرک صنعتی پاسارگاد، مشوق‌های مناسبی در نظر گرفته شده است.

وی افزود: کاهش پرداخت سهم نقدی به ۱۰ درصد با اقساط ۴۲ ماهه از جمله این مشوق هاست و در صورت بهره برداری از واحد تولیدی و ایجاد اشتغال نیز تاسقف ۶۰ درصد از مبلغ اسناد تعهدی به سرمایه گذاران بازگردانده خواهد شد.

انصاری ادامه داد: شهرک صنعتی پاسارگاد با برخورداری مزیت‌هایی از جمله نزدیکی به راه آهن و بزرگراه شیراز – اصفهان موقعیت مناسبی را برای جذب سرمایه گذار فراهم کرده است.

وی با بیان اینکه در سال‌های اخیر اعتبارات مناسبی برای توسعه زیرساخت‌ها در شهرک صنعتی پاسارگاد هزینه شده است، بیان کرد: به تازگی از طرح آب رسانی این شهرک صنعتی بهره برداری شد.

انصاری اظهار داشت: این طرح که شامل حفر و تجهیز چاه آب و تکمیل خط انتقال است، قادر به تامین پایدار آب در این شهرک با ظرفیت ۱۰ لیتر بر ثانیه است.

وی گفت: ۴.۵ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح از محل اعتبارات شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تامین شده است.

سرپرست معاونت فنی شرکت شهرک‌های صنعتی فارس تصریح کرد: این شهرک صنعتی با مساحت ۵۰ هکتار و بهره مندی از زیرساخت‌های مناسب از ظرفیت استقرار ۱۶۳ واحد صنعتی با پیش بینی اشتغالزایی برای ۸۵۰ نفر برخوردار است.

شهرستان پاسارگاد به مرکزیت سعادت شهر در ۱۱۰ کیلومتری شمال شیراز قرار دارد.
انتهای پیام/ر

مشوق‌های سرمایه گذاری به سرمایه گذاران شهرک صنعتی پاسارگاد اعطاء می شود

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.