برگزاری کنگره ملی آیت الله نجفی همدانی دی ماه در همدان

کنگره ملی آیت الله نجفی همدانی دی ماه در همدان برگزار می شود.

برگزاری کنگره ملی آیت الله نجفی همدانی دی ماه در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ قرار است در کنگره آیت الله نجفی همدانی از کتابهای جدید تالیف و دوباره چاپ شده رونمایی شود.

حجازی ،دبیر اجرایی کنگره در نشست هماهنگی برگزاری کنگره گفت: طراحی و چاپ مجدد "تفسیر انوار درخشان" در ۱۵ جلد و هر جلد ۶۶۰ صفحه به تیراژ ۴۰۰جلد، فهرست موضوعی انوار درخشان یک جلد ۳۰۰ صفحه ای به تیراژ هزار نسخه ، طراحی و چاپ مجدد "شرح اصول کافی" در ۶ جلد و هر جلد ۳۰۰ صفحه به تیراژ ۴۰۰ دوره، چاپ تقریرات درس آیت ا...نائینی توسط آیت ا...نجفی همدانی در یک جلد ۶۰۰صفحه ای به تیراژ ۱۰۰۰نسخه ، تالیف زندگی نامه و خاطرات آقا نجفی در ۲۵۰ صفحه و تیراژ ۲هزار نسخه و چاپ کتاب مجموعه مقالات در ۵۰۰ صفحه ای در دو هزار نسخه از جمله کتابهایی است که در این کنگره رونمایی می شود .

وی افزود : ۶۶ مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده که ۳۳ اثر، برتر انتخاب شده است .

آیت الله "سید محمد حسینی همدانی" معروف به آقا نجفی در سال ۱۲۸۲ ( ه. ش ) در نجف اشرف به دنیا آمد .

 این عالم ربانی پس از گذراندن دروس حوزه در سال ۱۳۲۷ (ه.ش) به همدان آمد و پس از سالها مجاهدت ، مهر سال ۱۳۷۵ (ه.ش) در سن ۹۵ سالگی در همدان دارفانی را وداع گفت .

 آیت الله آقا نجفی از تربیت‌شدگان دوران طلایی حوزه نجف  و از شاگردان خاص مرحوم آیت ا... نائینی ، آیت ا... غروی اصفهانی وآیت ا... سید علی قاضی بود .

انتهای پیام/ ش

همدان، دی، میزبان کنگره ملی آیت الله نجفی همدانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.