نظارت بر بازار ویژه شب یلدا

مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه از تشدید نظارت‌ها بر بازار شب یلدا از روز دوشنبه (28 آذر) خبر داد که به مدت 72 ساعت ادامه دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛  رامین پهلوانی مدیر بازرسی و نظارت اتاق اصناف کرمانشاه با اشاره به نزدیک شدن شب یلدا و افزایش تقاضای مردم برای خرید برخی اقلام، گفت: در این مدت نظارت ویژه بر مواد خوراکی مورد نیاز شب یدا شامل انواع آجیل، میوه، شیرینی و حتی گوشت مرغ و بوقلمون خواهیم داشت.

وی افزود: واحدهای صنفی عرضه کننده این مواد غذایی در اولویت نظارت‌ها هستند و در هر نقطه‌ای حتی نمایشگاه که اقلام شب یلدا عرضه شود، حضور و نظارت خواهیم داشت.

پهلوانی از حضور 30 بازرس اتاق اصناف در هشت شیفت کاری برای نظارت بر بازار شب یلدا خبر داد و گفت : این نظارت در کنار نظارت سایر دستگاه‌ها مانند سازمان صنعت و معدن و بازرسین اتحادیه‌ها است.

پهلوانی عمده تخلفاتی که معمولا در بازار شب یلدا رخ می‌دهد را گرانفروشی، کم فروشی و تقلب دانست و بیان کرد: مواردی داشتیم که پسته درجه دو به جای پسته ممتاز با قیمت بالا به مردم فروخته شده است.

وی شماره تلفن‌های 124، 38258840 ، 38258842 و 38237363 را برای گزارش هرگونه تخلف اعلام کرد و از مردم خواست تخلفات را با این شماره‌ها در میان بگذارند.

انتهای پیام/ز

 

گرانفروشی، کم فروشی و تقلب عمده تخلفات بازار شب یلدا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.