قیمت گز و شیرینی در شب یلدا تغییر نخواهد کرد

رئیس اتحادیه گز و شیرینی استان اصفهان با تاکید براین نکته که در شب یلدا تغییری درقیمت گز و شیرینی نخواهیم داشت ،از آغازبازرسی از واحدهای صنفی فعال از ابتدای هفته جاری خبرداد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حسن شریفی در رابطه با کنترل قیمت بازار شب یلدا اظهار داشت: قیمت گز و شیرینی بدون تغییر در ایام شب یلدا در اختیار مصرف‌کنندگان قرار می‌گیرد و بر اساس هماهنگی‌هایی که بین بازرسی اصناف و سازمان صنعت، معدن و تجارت صورت گرفته است، از ابتدای هفته جاری بازرسی از واحدهای صنفی فعال آغاز خواهد شد.

وی افزود: قیمت محصولات این صنف با توجه به برنامه‌ریزی‌هایی که در ایام مشخصی از سال صورت می‌گیرد ثابت نگه‌داشته می‌شود و درصورتی‌که قیمت مواد اولیه افزایش نیابد، تغییر قیمتی اعمال نمی‌شود.

رئیس اتحادیه گز و شیرینی استان اصفهان بیان داشت: نظارت بر واحدهای صنفی در ایام ماه مبارک رمضان، عید نوروز و شب یلدا افزایش می‌یابد که در سال جاری نیز همچون گذشته این نظارت‌ها ادامه خواهد داشت.

شریفی در رابطه با نحوه قیمت‌گذاری محصولات تولید شده گفت: قیمت محصولات با توجه به مواد اولیه به‌ کار رفته، تعیین می‌شود و تمام واحدهای صنفی ملزم به رعایت قیمت‌های تعیین‌شده از سوی اتحادیه گز و شیرینی هستند.

وی در همین رابطه اضافه کرد: به‌ منظور کنترل بیشتر و رفاه حال مصرف‌کنندگان، کلیه فعالان این صنف ملزم به درج قیمت‌ها بر روی یخچال مغازه خود هستند و ضروری است این قیمت‌ها به تفکیک هر محصول درج شود.

رئیس اتحادیه گز و شیرینی استان اصفهان خاطرنشان کرد: ممکن است قیمت یک محصول مشخص در برخی مغازه‌ها متفاوت باشد که دلیل این امر نیز نوع مواد اولیه‌ای است که در تولید این محصول به‌ کار رفته است.

وی یادآور شد: سرکشی از واحدهای فعال صنف گز و شیرینی در تمام سال ادامه خواهد داشت و تنها در برخی ایام به دلیل حساسیت بیشتر این امر به‌ صورت گسترده‌تر صورت می‌گیرد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار