اجرای رزمایش فضای مجازی «اعتلای بسیج ۲» در خراسان رضوی

جانشین فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام گفت: با اجرای رزمایش «اعتلای بسیج ۲» در خراسان رضوی مرحله حضور هوشمندانه در فضای مجازی را شروع کردیم.

اجرای رزمایش «اعتلای بسیج ۲» در خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ سردار مجتبی غفورپور در جمع خبرنگاران با تأکید بر اینکه امروز مهم‌ترین تهدید داخلی ما تهدید فرهنگی و اجتماعی است، افزود یکی از مأموریت‌های مهم بسیج مستضعفین مقابله با تهدیدات فرهنگی دشمن است.

وی گفت: همان‌طور که در عمق‌بخشی خارجی به تدبیر مقام معظم رهبری نیروی قدس را داریم در عمق‌بخشی داخلی هم سازمان بسیج مأموریت خاص و ویژه و مهمی دارد و یکی از عرصه‌ها و ابزار‌هایی که هم دشمن و هم ما از آن در این کارزار فرهنگی استفاده می‌کنیم عرصه فضای مجازی است.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام تصریح کرد: اگر در عرصه فضای مجازی حضور هوشمندانه نداشته باشیم یقیناً دچار آسیب می‌شویم، چون امروز فضای مجازی اثر مستقیمی در فضای حقیقی جامعه و افراد دارد.

سردار غفورپور بابیان اینکه اهمیت فضای مجازی بر کسی پوشیده نیست، بیان داشت: همه ما بسیجیان در راستای فرمایشات و تأکیدات رهبر معظم انقلاب باید در این عرصه حضور جدی و مؤثری داشته باشیم.

وی با تأکید بر اینکه مرحله حضور هوشمندانه در فضای مجازی را شروع کردیم، اظهار داشت: در همین راستا سال گذشته رزمایشی را سازمان بسیج با عنوان «اعتلای بسیج ۱» طراحی کرد و امسال نیز همان رزمایش با عنوان «اعتلای بسیج ۲» از ۲۷ الی ۳۰ آذرماه سال جاری در ۵ محور در استان خراسان رضوی به‌صورت یکپارچه توسط کلیه بسیجیان و فرماندهان بسیج اجرا می‌شود.

جانشین فرمانده سپاه امام رضا علیه‌السلام هدف «رزمایش اعتلای بسیج ۲» را انسجام‌بخشی و شبکه‌سازی بسیجیان در فضای مجازی عنوان کرد و گفت: رزمایش «اعتلای بسیج ۲» با توجه به پیروزی‌های غرورآفرین محور مقاومت با رمز «یا زینب کبری علی‌ها سلام» از امروز ۲۷ آذرماه با کیفیت و کمیت بهتری نسبت به گذشته با کمک بسیجیان عزیز اجرا می‌شود.


انتهای پیام//ف.ج
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.