هشدار کانون‌های خط امام دانشگاه‌ها به سرپرست موسسه نشر آثار امام (ره)

کانون‌های خط امام به سکوت محمد علی انصاری نسبت به رفتار دخترش در تلاش برای پاک کردن پرچم اسرائیل از زمین دانشگاه اعتراض کردند.

هشدار کانون‌های خط امام دانشگاه‌ها به سرپرست موسسه نشر آثار امام (ره)به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کانون‌ خط امام در 31 دانشگاه طی نامه‌ای به محمد علی انصاری سرپرست سرپرست موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) نسبت به سکوت وی در برابر رفتار دخترش در تلاش برای پاک کردن پرچم اسرائیل از زمین دانشگاه علم و صنعت اعتراض کردند.

اعوذ بالله من الشّیطان الرّجیم
«قَالَ يَا نُوحُ إِنَّهُ لَيْسَ مِنْ أَهْلِكَ إِنَّهُ عَمَلٌ غَيْرُ صَالِحٍ فَلَا تَسْأَلْنِ مَا لَيْسَ لَكَ بِهِ عِلْمٌ إِنِّي أَعِظُكَ أَنْ تَكُونَ مِنَ الْجَاهِلِينَ» (سوره هود / آیه 46)
"خدا خطاب کرد که ای نوح، فرزند تو هرگز با تو اهلیت ندارد، زیرا او را عمل بسیار ناشایسته است، پس تو از من تقاضای امری که هیچ از حال آن آگه نیستی مکن، من تو را پند می‌دهم که از مردم جاهل مباش." (ترجمه الهی قمشه ای)

سرپرست موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره)
جناب آقای محمدعلی انصاری
شاید مطلع شده باشید که در هفته گذشته اقدامی غیر انسانی و غیر اخلاقی و منزجر کننده از سوی جمعی از اعضای سابق و وابستگان انجمن به اصطلاح اسلامی موسوم به آرمان در صحن مقدس دانشگاه علم و صنعت رخ داد. اتفاقی که حتی نظیر آن شاید در زمان رژیم منحوس پهلوی تنها از سوی حامیان رژیم ممکن بود؛ رخ دهد. احتمالا تصاویر این حرکت ضد منافع ملی را دیده اید که در کمال ناباوری و در اقدامی شرم انگیز و در عناد با مردم مظلوم فلسطین آن جمع معدود سعی در پاک کردن پرچم ناپاک رژیم اشغالگر قدس داشتند، آن هم در شرایطی که قدس شریف مورد تعرض آمریکا و صهیونیسم جهانی است.

این ادای احترام به رژیمی جعلی و خونخوار است که جنایات آن از بدو جعلش در سرزمین فلسطین علیه زنان و کودکان و مردم مظلوم و آواره فلسطین بر همه انسان های بیدار دل آشکار است. اما چه کنیم که کوردلان منافق متاسفانه هنوز در صحن مقدس دانشگاه حضور دارند و در لوای عنوان مقدس انجمن اسلامی و در لوای ظاهر اسلامی و حجاب برتر خود را و باطن خبیثشان را پنهان کرده اند و چون اسلاف خود مشق نفاق در مبدأ تحولات می کنند.

حتما می دانید که یکی از مؤثرین این حرکت آمریکاپسندانه دختر جنابعالی می باشد. از شما که مدتی در کنار حضرت امام خمینی (ره) بوده اید و پس از رحلت آن امام مستضعفان و مظلومان عمری است خود و منسوبانتان از کنار مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام (ره) نان می خورید؛ انتظار بود که در برابر چنین تحریف عملی و آشکار امام خمینی (ره) و اندیشه های تابناک او سکوت نکرده و اشتباه دخترتان را اعلام کرده و از ساحت امام عظیم الشان و ملت ایران که سال هاست در راه آرمان مقدس فلسطین مجاهدت کرده، پوزش می خواستید.

شایسته بود که سرپرست مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در برابر این دشمنی آشکار با آرمان ها و اندیشه ها و بیانات صریح حضرت امام (ره) در حمایت از مردم مظلوم فلسطین، اقدام میکرد و از آنجا که اقدام فرزندش رسانه ای شده بود؛ در بستر رسانه دختر خویش را انذار می داد و از خط روشن امام بزرگوار و دلایل حمایت ایشان و مردم سرافراز ایران اسلامی از مردم مظلوم فلسطین سخن می گفت.

شما مطمئنا رفتار حضرت امام خمینی (ره) با سید حسین خمینی را در یاد دارید که وقتی از او خطایی سر زد و از حضرت امام (ره) درباره ایشان کسب تکلیف کردند. ایشان فرموده بودند که «سید حسین خمینی تحت الحفظ به تهران اعزام شود و اگر دست به سلاحش برد او را با تیر بزنند.» این است سلوک و شیوه برخورد امام بزرگوار که برای اسلام و انقلاب حاضرند از قید وابستگی های خانوادگی و عاطفی بگذرند و این کار بزرگ مردان تاریخ است.

ما هنوز هم امیدواریم که شما با اعلام برائت از این هم نوایی با نتانیاهو و رژیم غاصب صهیونیستی و بیان موضعی صریح میان خود و رفتار فرزندتان فاصله گذاری کنید و امیدواریم که بیش از پیش فرزند و دیگر منسوبان خود را با افکار و اندیشه ها و گفتار و کردار حضرت امام خمینی (ره) آشنا کنید تا گامی در راستای مسئولیتی که برعهده دارید؛ برداشته باشید.

از خداوند منّان میخواهیم که ما را به این گونه مسائل مبتلا نکند و ما را از شرّ نفس و شر شیطان رجیم حفظ کند و در پناه امن و امان خود و در عافیت و سلامت، عاقبت به خیر نموده و ما را سرباز واقعی اسلام و انقلاب و نظام جمهوری اسلامی و خدمتگزار مردم مسلمان ایران قرار دهد ان شاءالله بمنّه و جوده و کرمه.
والسّلام علی من التّبع الهدی


1. تشکل خط امام دانشگاه علوم پزشکی قم
2. کانون خط امام دانشگاه شهید بهشتی
3. کانون خط امام دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل
4. کانون خط امام دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه
5. کانون خط امام دانشگاه قم
6. کانون خط امام دانشگاه علوم پزشکی گیلان
7. کانون خط امام دانشگاه علم و صنعت
8. کانون خط امام دانشگاه علوم پزشکی بابل
9. کانون خط امام دانشگاه علوم پزشکی شیراز
10. کانون خط امام دانشگاه تبریز
11. کانون خط امام دانشگاه سیستان و بلوچستان
12. کانون خط امام دانشکده صنعت هواپیمایی کشوری
13. کانون خط امام دانشگاه شهید باهنر کرمان
14. کانون خط امام دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی
15. کانون خط امام دانشگاه فردوسی مشهد
16. کانون خط امام دانشگاه یزد
17. کانون خط امام دانشگاه تهران
18. کانون خط امام دانشگاه اصفهان
19. کانون خط امام دانشگاه خلیج فارس
20. کانون خط امام دانشگاه گیلان
21. کانون خط امام دانشگاه اراک
22. کانون خط امام دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان پردیس فاطمه الزهرا سلام الله علیها
23. کانون خط امام دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان پردیس شهید رجایی
24. کانون خط امام دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان پردیس شهید باهنر
25. کانون خط امام دانشگاه فرهنگیان استان اصفهان پردیس شهید آیت
26. کانون خط امام دانشگاه فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان پردیس رسالت
27. کانون خط امام دانشگاه فرهنگیان استان سیستان و بلوچستان پردیس شهید مطهری
28. کانون خط امام دانشگاه فرهنگیان استان قزوین پردیس شهید رجایی
29. کانون خط امام دانشگاه فرهنگیان استان قزوین پردیس بنت الهدی
30. کانون خط امام دانشگاه فرهنگیان استان خراسان رضوی پردیس شهید بهشتی
31. کانون خط امام دانشگاه فرهنگیان استان چهارمحال و بختیاری پردیس شهید رجایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۵ ۲۹ آذر ۱۳۹۶
مرگ بر آمریکا
-
ناشناس
۱۳:۵۲ ۲۸ آذر ۱۳۹۶
اين آقاي انصاري در دفتر ابر مردي در تاريخ كار مي كنند كه در راه خدا مبارزه خود راه با آمريكا و صهيونيسم جهاني آغاز نمود و چهره انها را به خاك ماليد
آخرین اخبار