نایب رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران:

طرح الزام شهرداری به ارائه گزارش تحقق طرح تفصیلی تصویب شد

نایب رئیس شورای شهر گفت:طرح الزام شهرداری به ارائه گزارش میزان تحقق طرح تفصیلی به صورت یک ماده واحده که شامل چند بند و تبصره بود ،به تصویب رسید.

طرح الزام شهرداری به ارائه گزارش تحقق طرح تفصیلی تصویب شدبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابراهیم امینی نایب رئیس شورای شهر در پایان جلسه شورا با حضور در جمع خبرنگاران گفت: بعد از آنکه در جلسه پیشین شورا برخی اعضا سوالاتی را از معاون شهرسازی شهردار پرسیدند، حجت امروز با حضور در صحن شورا پاسخ مفصلی که تقریبا یک ساعت طول کشید به این سوالات پاسخ داد.

نایب رئیس شورای شهر تصریح کرد:در ادامه این جلسه طرح الزام شهرداری تهران به ارائه گزارش میزان تحقق طرح تفصیلی که کلیات آن در جلسه گذشته تصویب شده بود را به مشورت گذاشت و به صورت یک ماده واحده که شامل چند بند و تبصره بود به تصویب رساند.

امینی با بیان اینکه طرح تفصیلی در سال 91 مصوب شده بود، اظهار کرد: این طرح بیان می‌کند که شهرداری گزارشی جامع بدهد که چه میزان از طرح تفصیلی از سال 91 تاکنون تحقق پیدا کرده و اگر ایراداتی وجود دارد مربوط به کدام موارد است.

وی با اشاره به اینکه این طرح ابتدا سه ماه پیش‌بینی شده بود، گفت: با توجه به توضیحاتی که حجت داد این طرح به شش ماه افزایش پیدا کرد.

نایب رئیس شورای شهر تهران خاطرنشان کرد: شهرداری از زمان لازم‌الاجرا شدن این طرح فرصت دارد که گزارش خود را ارائه دهد.

وی در خصوص آلودگی هوا بیان کرد: این مشکل عوامل عدیده‌ای دارد و باید با همکاری همه نهادهای مرتبط حل شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار