در پی ضرب و شتم یک دستفروش صورت می گیرد؛

اخراج احتمالی عوامل شرکت شهربان، حریم بان شهرداری و شهردار ناحیه یک منطقه 6

در پی ضرب و شتم یکی از دستفروشان پایتخت، شنیده ها از اخراج مدیرعامل شرکت شهربان و همچنین شهردار ناحیه یک منطقه 6 حکایت دارد.

اخراج احتمالی عوامل شرکت شهربان، حریم بان شهرداری و شهردار ناحیه یک منطقه 6به گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛پس از انتشار فیلمی در خصوص ضرب و شتم یکی از دستفروشان منطقه 6 شهر تهران توسط ماموران رفع سدمعبر شهربان شهرداری، ابوالقاسم چیذری مدیرعامل شهربان و مدیر معبربان و شهردار ناحیه 1 منطقه 6 و همچنین شهردار ناحیه یک و پیمانکار مربوطه به دادگاه احضار شدند.

شنیده ها از اخراج مدیرعامل شرکت شهربان، حریم بان شهرداری تهران و همچنین تعلیق یا برکناری شهردار ناحیه یک منطقه 6 حکایت دارد.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ از احتمال قریب الوقوع اخراج مدیرعامل شهربان شهرداری تهران خبر داد.

به گفته وی پس از آنکه مدیر عامل شهربان و معاون او طی روزهای گذشته به دادگاه احضار و بازداشت شده بودند، پس از گذشت ساعاتی همه آنها  به قید کفالت آزاد شدند.

گفته می شود فرد دستفروش، نیز گوشی تلفن همراه مامور رفع سد معبری را که وی را مورد ضرب و شتم قرار داده بود، به سرقت برده است و پرونده این سرقت نیز در دادگاه در جریان است و اوایل دی ماه سال جاری برای این مورد نیز تشکیل جلسه خواهد شد.

هنوز تاریخ برگزاری جلسه بعدی دادگاه مدیرعامل شرکت شهربان، معاون وی، شهردار ناحیه 1 منطقه 6 و پیمانکار مربوطه مشخص نیست و باید دید که سرنوشت مجریان قانونی که خود قانون شکنی کردند چه می شود.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از ضرب و شتم دستفروش توسط ماموران شهرداری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار