اختصاص بیش از 8 میلیارد ریال برای نگهداری راه های ارتباطی شهرستان نیر

سرپرست فرمانداری نیر از اختصاص بیش از 8 میلیارد ریال برای نگهداری راه های ارتباطی شهرستان نیر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، مهدی بخشی، سرپرست فرمانداری نیر در نشستی با مسوولان اداره راه و شهرسازی نیر افزود: امسال 8 میلیارد و 200 میلیون ریال برای نگهداری راههای ارتباطی این شهرستان به اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اختصاص یافت.

وی با اشاره به تخریب حدود 50 درصد راههای روستایی این شهرستان گفت: باید تلاش شود تا این راهها مرمت و بازسازی شده و وضعیت راهها بدتر از این نشود.

سرپرست فرمانداری نیر گفت: با توجه به حجم کاری اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و راه و شهرسازی نگاه ویژه ای به اعتبارات سال آینده این 2 اداره خواهیم داشت.

بخشی اظهار کرد: اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای و اداره راه و شهرسازی در بحث احداث راه و نگهداری از آن جز ادارات مهم و فعال شهرستان هستند.

وی با تبریک هفته حمل و نقل و روز راهدار با بیان اینکه راهداری موجب حفظ سرمایه ‌های ملی و روان سازی ترافیک می‌شود افزود:‌ راه‌ها و حمل و نقل شریان های اقتصاد هستند و تاثیر زیادی در این زمینه ایفا می کنند و اگر جاده‌ های مناسب وجود داشته باشد حمل و نقل با کیفیت بهتر انجام می ‌شود و اقتصاد شکوفا خواهد بود.

سرپرست فرمانداری نیر همچنین با اشاره به اینکه دولت تاکید دارد که کارها را به مردم واگذار و تشکل ها را تقویت کند تا حجم خودش را کوچک کند گفت: این دیدگاه باید تقویت بشود و استمرار یابد همانطور که در حمل و نقل هم بخش هایی قابل واگذاری است.

بخشی از خط کشی راه ارتباطی دورسونخواجه نیز خبر داد و افزود: بزودی عملیات خط کشی این مسیر به پایان می رسد.

وی با قدردانی از زحمات کارکنان اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای نیر بیان کرد: با تلاش کارکنان این اداره خوشبختانه در برف و کولاک هیچ یک از راههای ارتباطی اصلی و فرعی مسدود نشد و مسافران با اطمینان در این جاده ها تردد کردند.

انتهای پیام/ح

تخریب 50 درصد راه های روستایی شهرستان نیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.