نصب ۲۰ دستگاه آبگرمکن خورشیدی در روستاهای لنده

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده گفت: اهدای رایگان آبگرمکن‌های خورشیدی در روستا‌های بخش موگرمون برای تامین سوخت مورد نیاز روستائیان پیش بینی شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛  محمدی رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده در حاشیه بهره برداری از آبگرمکن‌های خورشیدی درروستای گرداب سفلی، گفت: به منظور کاهش میزان خسارات به جنگل‌ها و مراتع و منابع طبیعی طرح واگذاری رایگان آبگرمکن خورشیدی توسط اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان لنده در روستا‌های بخش موگرمون از توابع شهرستان لنده با حضور مردم و مسئولان انجام گرفته است.

ذبیح الله محمدی افزود: نصب آبگرمکن‌های خورشیدی با هدف حفظ و حراست از منابع جنگلی شهرستان و فرهنگ سازی و جلوگیری از خسارات بیش از حد به جنگل‌ها و منابع طبیعی وهمچنین تامین سوخت مورد نیاز مردم به خصوص روستائیان پیش بینی شده است.

وی گفت: ۲۰ دستگاه آبگرمکن خورشیدی با اعتباری ۵۰ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی حفاظت و صیانت از جنگل‌ها اختصاص یافته است.

وی گفت: در مرحله اول تعداد ۲۰ دستگاه نصب و در مرحله دوم نیز تعداد ۲۰ دستگاه دیگر در روستا‌های بخش مرکزی وموگرمون شهرستان لنده توزیع و نصب خواهند شد.

 

انتهای پیام/ش

 ۲۰ دستگاه آبگرمکن خورشیدی در روستاهای لنده راه اندازی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.