پرداخت بیش از 150 میلیارد تومان تسهیلات مقاوم سازی در کبودراهنگ

مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ از پرداخت بیش از 150 میلیارد تومان تسهیلات مقاوم سازی در این شهرستان خبر داد.

پرداخت بیش از 150 میلیارد تومان تسهیلات مقاوم سازی در کبودراهنگبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ وجدی، مدیر بنیاد مسکن کبودراهنگ اظهار کرد: تا کنون در این شهرستان بیش از 12 هزار و 600 واحد مسکونی در قالب تسهیلات بازسازی، سیل،زلزله و طرح ویژه مقاوم سازی، پرداخت و مقاوم سازی شده که مبلغی بالغ بر 150 میلیارد تومان تسهیلات را شامل می شود.

روح الله وجدی فاضل افزود: دربحث طرح ویژه مبالغ تسهیلات با سود قرض الحسنه وبرای هر واحد درجا سازی 200میلیون ریال و واحد جدید 180میلیون ریال تسهیلات پرداخت میشود که در قالب این طرح 7610واحد تاکنون مقاومدسازی شده که100واحد آن در سال جاری به اتمام رسید.

وی در خصوص نظارت برساخت و سازهای با تسهیلات بنیاد مسکن بیان کرد: ساخت و سازهای سطح شهرستان توسط مهندسان نظام فنی و مهندسی و کانون کاردانها و همکاران بنیاد مسکن بصورت نظرعالی نظارت و بررسی می شوند.

مدیربنیاد مسکن کبودراهنگ خاطرنشان کرد: در حال حاضر افرادی که از تسهیلات مقاوم سازی استفاده می کنند اقشار کم درآمد، زوج های جوان،مددجویان بهزیستی و کمیته امداد هستند که هدف از پرداخت این تسهیلات بهره مندی این اقشار ازآن همچنین بالابردن امید زندگی در روستاها،جلوگیری از کوچ و مهاجرت روستاییان تولیدگر،از بین رفتن حاشیه نشینی در شهرهای بزرگ و کم شدن آسیب های اجتماعی است.

انتهای پیام/ م.ب

پرداخت تسهیلات مقاوم سازی در کبودراهنگ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.