امام جمعه سراوان:

رعایت نکات مهندسی و ایمنی در ساخت مسکن باید مدنظر همگان باشد

امام جمعه سراوان گفت: رعایت نکات مهندسی، مقاوم سازی و ایمنی در هنگام ساخت مسکن باید مورد توجه همگان باشد و سازمان نظام مهندسی نیز نظارت ویژه‌ای بر روی ساخت و ساز‌ها داشته باشد.

رعایت  نکات مهندسی و ایمنی در ساخت مسکن باید مدنظر همگان باشدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت الاسلام مجتبی بامری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه سراوان اظهار داشت: برای پیشگیری از بروز حوادث ناگوار و مقابله با حوادث احتمالی، رعایت نکات ایمنی در ساخت و ساز‌ها باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

بامری  افزود: با توجه به زلزله‌های امسال در کشور نیاز است تا نظام مهندسی در هنگام ساخت و ساز مسکن شهری و روستایی نظارت ویژه‌ای بر این روند داشته باشد تا بتوان میزان خسارت ناشی از بلایای طبیعی را کاهش داد.

وی بیان کرد: نظام مهندسی و مسکن و شهرسازی باید بر روند ساخت و ساز‌ها نظارت بیشتری داشته باشند.

وی ادامه داد: همچنین مقاوم سازی خانه‌ها باید مورد توجه همگان باشد.

امام جمعه سراوان گفت: همگان باید مواظب مکر و حیله انگلیس خبیث بود، زیرا روباه پیر به دنبال ایجاد توطئه در کشور‌های اسلامی است.

حجت الاسلام بامری اظهار داشت: دشمنان دست از دسیسه و توطئه‌های خود علیه جمهوری اسلامی ایران برنخواهند داشت بنابراین مردم و مسئولان باید نسبت به این مساله هوشیار باشند.

وی با اشاره به شیطنت‌های انگلیس و آمریکا در خاورمیانه افزود: این کشور‌ها برای نا امید کردن و ایجاد تفرقه در میان مردم از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.

وی بیان کرد: آمریکا نظام جمهوری اسلامی ایران را دشمن‌ترین کشور به خود می‌داند.

انتهای پیام/ع

 مقاوم سازی خانه‌ها باید مورد توجه همگان باشد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.