معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان خبر داد؛

افتتاح مرکز یادگیری محلی امید در زندان مرکزی همدان

معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان از افتتاح مرکز یادگیری محلی امید در زندان مرکزی همدان خبر داد.

افتتاح مرکز یادگیری محلی امید در زندان مرکزی همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ پورداود، معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان همدان با اشاره به اهداف و اصول حاکم بر  مراکز یادگیری محلی، اظهار کرد: کمک به برنامه های توسعه فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی کشور، ایجاد فرصت های برابر یادگیری برای بازماندگان از آموزش رسمی، کاربردی کردن آموزش ها و مناسب سازی آن ها با نیازهای واقعی مخاطبان و کمک به بهبود کیفیت زندگی مردم از طریق توانمندسازی آنان از اهداف جزئی طرح مرکز یادگیری محلی است .

  وی افزود: اصول مشارکت، داوطلبانه بودن، مسوولیت پذیری، ارتقای کیفیت زندگی، استمرار یادگیری از اصول مهم حاکم بر مراکز یادگیری محلی است .

  محمد پورداود در ادامه گفت: مرکز یادگیری محلی امید به منظور توانمندسازی و ایجاد فرصت یادگیری مادام العمر برای افراد بی سواد و کم سواد در زندان مرکزی همدان این مرکز راه‌اندازی شده است.

  معاون سوادآموزی استان خاطرنشان کرد: این مرکز فعالیت‌های  خود را در دوره های سوادآموزی، انتقال، تحکیم و همچنین آموزش انواع مهارت های اساسی زندگی، حقوق شهروندی و سایر مهارت ها آغاز کرده است .

انتهای پیام/ ش

مرکز یادگیری محلی امید در زندان مرکزی همدان افتتاح شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.