فرماندار سرخس؛

روستائیان از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی هستند

فرماندار سرخس گفت: رویکرد و تصمیمات اعضای شورای اسلامی شهر و روستا و دهیار بر اساس عمران و آبادانی در سایه اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های دولت باشد.

روستائیان از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی هستندبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ فرماندار سرخس در جلسه کارگروه اشتغال بخش مرزداران با بیان اینکه روستائیان از ارکان اصلی اقتصاد مقاومتی هستند افزود:شورا‌های اسلامی و دهیاران بعنوان رکن اصلی تصمیم گیری در روستا می‌بایست کلیه اقدامات و برنامه‌های روستا را به بخشدار بخش اطلاع و گزارش دهند.


وی تصریح کرد: با همفکری و همدلی در سایه وحدت و انسجام می‌توان گام‌های اساسی برای عمران و آبادانی این شهر برداشت.

فرماندار سرخس گفت: امکانات و دستاورد‌هایی که شهرستان بدست آورده است نتیجه اتحاد و وحدت میان مسئولان، پشتوانه مردم از دولت می‌باشد و می‌طلبد در ادامه راه این وظیفه به بهترین نحو استمرار یابد و کاستی‌های گذشته را برطرف سازیم .

سنجرانی افزود : کارگروه اشتغال شهرستان با هدف اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های اشتغالزایی و اقتصادی دولت طرح‌های خوبی را تدوین و آماده کرده است که حتی در منزل هم تولید اشتغال و درآمد می‌توان داشته باشیم.

وی با تقدیر از اقدامات کمیته امداد در خصوص ایجاد اشتغال پایدار گفت: با پیگیری‌های انجام شده کمیته امداد طرح‌هایی با اعتبارات قابل توجهی را تدوین و اجرایی ساخته تا اقدامات عملیاتی را برای اشتغال ایجاد شود که البته نیاز به همفکری و همدلی با اعضای شورای اسلامی روستا و دهیاران نیزاست.

فرماندار سرخس افزود: با تاکید بر ایجاد شرکت تعاونی روستایی با هدف ایجاد اشتغال پایدار ویژه هر روستا اظهار داشت: با برنامه ریزی و شناخت نوع فعالیت برای هر روستا می‌توان زمینه کسب درآمد مناسب و پایدار را فراهم ساخت.

سنجرانی  خاطرنشان کرد: اشتغال موضوعی مهم و اساسی است و با تلاش یک یا چند نفر نفر نمی‌توان انتظار ایجاد اشتغال داشت و بر این اساس می‌بایست از اقشار مختلف جامعه در این طرح‌ها مشارکت داشته باشند و برای آینده کاری و اقتصادی شهرستان تلاش نمایند.
 
انتهای پیام//ف.ج
 

برگزاری جلسه کارگروه اشتغال بخش مرزداران سرخس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.