حضور مردم در نماز جماعت با وجود گردوخاک

امام جمعه موقت اهوازگفت: مردم در گرد و خاکی که کشنده است در صفوف نماز جمعه حضور می‌یابند، ولی این بدان معنا نیست آن‌ها از وضعیت موجود گله ندارند بلکه به شدت گلایه‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت‌الاسلام والمسلمین میراحمدرضا حاجتی، امام جمعه موقت اهواز بیان داشت: در اینجا لازم است به مسئولانی که گاهی اسامی آن ها درباره انتقال آب خوزستان مطرح می‌شود توصیه کنم بصیرت داشته باشید زیرا استان خوزستان هم دروازه ورود تشیع به کشور و هم سنگر اصلی حفاظت و حراست از نظام اسلامی است.

وی با تاکید بر این نکته که خوزستان را باید با تمام توان حفظ و تقویت کرد، ادامه داد: مردم ما گلایه دارند، حضور ملت در صحنه‌های دشمن‌شکن و دشمن مایوس کن به این معنا نیست که آنها گله‌مند نیستند اما آن ها بین نظام اسلامی و برخی از تصمیمات غلط دولتی فرق می‌گذراند.

امام جمعه موقت اهواز اضافه کرد: مردم اهواز در گرد و خاکی که کشنده است نه آزار دهنده، در صفوف نماز جمعه حضور می‌یابند ولی این بدان معنا نیست آن ها از وضعیت موجود گله ندارند بلکه به شدت گلایه‌مند هستند.

حاجتی با بیان اینکه برخی از تصمیمات دولتی نابخردانه است، عنوان داشت: برخی از تصمیمات طوری هستند که انسان شک می‌کند برخی از مسئولان نفوذی باشند که با هدف ایجاد نارضایتی بین مردم این اقدامات را انجام می‌دهند.

امام جمعه موقت اهواز تاکید کرد: دشمنان داخلی و خارجی و منافقین بدانند که مردم ایران هیچگاه بر علیه نظام راهپیمایی نمی‌کنند و در آینده نیز این کار را انجام نخواهند داد ولی از وضعیت موجود ناراضی هستند.

وی با اشاره به موضوع انتقال آب کارون به استان‌های دیگر گفت: هنوز هم از گوشه کنار می‌شنویم که قرار است آب از سرشاخه‌های این رودخانه منتقل شود با این کار دامداری و کشاورزی خوزستان با خطر مواجه می‌شود.

حاجتی به برخی از وعده‌های مسئولان پس از امضای برجام یادآور شد: مگر نگفتید که برجام مشکلات را برطرف می‌کند، حالا بیایید مشکلات سپرده‌گذاران که سپرده‌هایشان به فنا رفت را برطرف کنید و چاره‌ای برای برخی از مشکلات اجتماعی که در حال دامنگیر شدن جامعه هست بیندیشید.

انتهای پیام/م

استان خوزستان را باید با تمام توان تقویت کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.