تاکید امام جمعه اندیمشک بر حفظ معنویت دفاع مقدس

امام جمعه اندیمشک بر حفظ معنویت دفاع مقدس برای حفظ اقتدار نظام اسلامی تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی نوری، امام جمعه اندیمشک در خطبه های این هفته نماز جمعه این شهرستان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس اظهار کرد: معنویت عامل پیروزی حق بر علیه باطل در دوران دفاع مقدس بود و حفظ این معنویت برای کشور واجب و ضروری است.

وی با تشریح اهداف انقلاب اسلامی بیان داشت: علیرغم حمایت های گسترده از دشمن بعثی، سلاح ایمان و اعتقاد ملت و جوانان ایران اسلامی بر دشمن پیروز شد.

حجت الاسلام نوری اذعان کرد: امروز نیز در نبرد ناعادلانه دیگری که تمام دشمنان و استکبار جهانی علیه نظام اسلامی قرار گرفته، این فرهنگ دفاع مقدس عامل اقتدار نظام اسلامی خواهد بود.

خطیب نماز جمعه اندیمشک اظهار داشت: واقعیت های جنگ تحمیلی باید با جزئیات کامل برای انتقال پیام والای شهدا به نسل های جدید تشریح شود.

وی با تسلیت فرا رسیدن ایام محرم بیان کرد: دهه محرم و برنامه های سوگواری باید همراه با معرفت و تبیین ابعاد قیام عاشورا به نوجوانان و جوانان باشد.

امام جمعه اندیمشک گفت: توجه به واجبات در مجالس امام حسین علیه السلام در اولویت است و ذاکرین و مداحان باید با شیوه درست معرفت افزایی کنند.

وی در بخش دیگری با اشاره به سخنان رئیس جمهور آمریکا خاطرنشان کرد: دولت آمریکا قابل اعتماد نیست و هیچ گاه نباید به بدخواهان انقلاب اسلامی امیدوار شد.

حجت الاسلام سیدمصطفی حسینی نوری با اشاره به آغاز سال تحصیلی اظهار داشت: تعلیم و تربیت باید آمیخته با معنویت و اصول انسانی، اسلامی و اخلاقی باشد و باید در این زمینه با برنامه ریزی سال تحصیلی را پربارتر کرد.

گفتنی است؛ در پایان نماز جمعه مردم مومن و ولایتمدار شهرستان اندیمشک انزجار خود را از سیاست های استکبار جهانی و رئیس جمهور و دولت آمریکا با برپایی راهپیمایی نشان دادند و با فریادهای مرگ بر آمریکا، اسرائیل و انگلیس بار دیگر سیاست های استکبار جهانی را محکوم کردند.

انتهای پیام/گ

حفظ معنویت دفاع مقدس برای حفظ اقتدار نظام اسلامی ضروری است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.