در نخستین جلسه هیئت تکواندو لرستان مطرح شد؛

برگزاری مسابقات لیگ تکواندو لرستان در همه رده‌های سنی

برگزاری مسابقات لیگ تکواندو لرستان در همه رده‌های سنی ازجمله مواردی بود که در نخستین جلسه هیئت تکواندو لرستان مطرح شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ اولین جلسه هیات تکواندو استان لرستان بعد از انتخاب مجدد جافر وفایی به عنوان رئیس هیئت تکواندو استان در خانه تکواندو لرستان برگزار شد.

جافر وفایی رئیس هیئت تکواندو استان لرستان در این جلسه با اشاره به اینکه برای پیشرفت تکواندو همه باید دست به دست هم دهیم تا به یک سرانجام خوب برسیم، اظهار داشت: هیئت تکواندو لرستان در سال‌های گذشته دارای حداقل امکانات تکواندو بود که خوشبختانه خیلی از مشکلات این هیئت برطرف شده است.

وی با اشاره به برنامه‌های خود برای پیشرفت هیئت تکواندو لرستان و مقام آوری در چهار سال پیش رو گفت: میزبانی دوره‌های داوری و مربیگری کشوری، میزبانی مسابقات قهرمانی کشور در تمامی رده‌ها و برگزاری لیگ پویا در تمامی رده‌های سنی در سطح استان از جمله برنامه‌های در دستور کار است.

رئیس هیئت تکواندو لرستان در خصوص شرکت تیم‌های استان در مسابقات کشوری و حق الزحمه مربیان و همچنین تعیین مربیان تیم‌های استانی در رقابت‌های کشور و برگزاری اردو‌های تیم‌های استان در خانه تکواندو گفت: این مسائل باید به شکلی باشد که رضایت مربیان و سرپرست‌ها را به دنبال داشته باشد.

وفایی با تاکید بر اینکه مسئولین هیئت‌های شهرستانی باید تعامل سازنده با سایر دستگاه‌های دولتی و آموزشی، نیرو‌های مسلح و دانشگاه‌ها را سر لوحه کار خود قرار دهند و توجه زیادی به مسائل فرهنگی و اخلاقی و رواج فرهنگ پهلوانی در بین ورزشکاران داشته باشند، افزود: همچنین هیئت‌های شهرستانی همکاری نزدیکی با ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها داشته و با اداره کل ورزش و جوانان استان و بسیج ورزشکاران در برگزاری اولین یادواره شهدای ورزشکار تعامل کنند.

احصاء عملکرد هیئت‌ها و کمیته‌های تخصصی هیئت استان و اعضای هیئت رئیسه تکواندو استان لرستان، دبیر و نایب رئیس بانوان به صورت هر ۶ ماه یک بار، فعال کردن هیئت تکواندو در چهار شهرستان غیر فعال با همکاری ادارات ورزش و جوانان شهرستان‌ها و انتخاب مسئولین جدید هیئت‌های شهرستان‌های خرم آباد و الیگودرز با رایرنی دبیر هیئت با شهرستان‌های مربوطه از جمله مسائلی بود که در این جلسه پیرامون آن‌ها بحث شد.

انتهای پیام/د

نخستین جلسه هیئت تکواندو  در لرستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار