تکواندوکار بیمه شده؛

فعالیت سه هزار و ۸۰۰ تکواندوکار بیمه شده در لرستان

رئیس هیات تکواندو لرستان از فعالیت حدودسه هزار و ۸۰۰ تکواندوکار بیمه شده در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ جافر وفایی رئیس هیات تکواندو لرستان بیان کرد: برای چهار سال آینده هیئت تکواندوی لرستان برنامه‌های زیادی در دستور کار دارد که مطمئنا با حمایت و پشتیبانی فعالان این رشته ورزشی می‌توان شرایط را برای اجرای آن‌ها مهیا کرد.

وی ادامه داد: به عنوان نمونه در سال آینده تمامی مربیان تکواندوی استان دارای حق‌الزحمه مشخصی شده و به ازای موفقیت ورزشکارانشان در مسابقات مختلف پاداش دریافت خواهند کرد.

رئیس هیات تکواندو لرستان عنوان کرد: از سوی دیگر با هماهنگی‌های صورت گرفته در سال ۹۷، تمامی دوره‌های داوری و همچنین مربیگری تکواندو برای فعالان این رشته در استان برگزار خواهد شد.

وفایی در ادامه اظهار داشت: همچنین هر ساله لرستان میزبان یک دوره مسابقات کشوری در رده‌های مختلف خواهد بود که این امر کمک زیادی به توسعه این رشته ورزشی در استان می‌کند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت ۵ هزار تکواندوکار در استان، افزود: بر اساس اطلاعات موجود در بانک اطلاعاتی فدراسیون، اکنون ۵ هزار تکواندو کار در استان وجود داشته که از این تعداد حدود ۳ هزار و ۸۰۰ نفر ورزشکار بیمه شده داریم.

وفایی عنوان کرد: اکنون در تمامی شهرستان‌های استان هیئت تکواندو فعال بوده و تنها در چند شهر تازه تاسیس همچون زاغه، بیرانشهر، دوره و اشترینان هیئت نداشته که این امر نیز به زودی محقق می‌شود تا شاهد فعالیت سازمان‌یافته تکواندو در ۱۵ شهر و شهرستان لرستان باشبم.

انتهای پیام/م

سه هزار و ۸۰۰ تکواندوکار بیمه شده در لرستان فعالیت دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار