حجت الاسلام پناهیان در حرم رضوی:

هرکس حرف غلطی در کشور بزند به سرعت رسوا خواهد شد

مدرس حوزه و دانشگاه گفت:هر سیاست باطل منجر به رسوایی می‌شود و هرکسی حرف غلطی در کشور بزند به سرعت رسوا خواهد شد.

هرکس حرف غلطی در کشور بزند به سرعت رسوا خواهد شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ حجت الاسلام پناهیان در اجتماع بزرگ  مردم مشهد به مناسبت حماسه 9 دی در حرم مطهر رضوی گفت:دیری نخواهد پایید که آمریکای جهان خوار شاهد فروپاشی خود خواهد بود.

وی افزود: امروزه دشمن در فتنه جدید خود از طریق مشکلات اقتصادی و معیشتی می‌خواهد سرعت حرکت انقلاب را کند کند و در چنین شرایطی مردم و نمایندگان مجلس وظیفه دارند از راه‌های قانونی مشکلات را پیگیری کنند.

مدرس حوزه ودانشگاه ادامه داد: حضور مردم در ۹ دی برای محکوم کردن توهین فتنه گران به عاشورا نشان داد مردم استوارتر از گذشته پیرو رهبر معظم انقلاب و آرمان‌های نظام هستند.

حجت الاسلام و المسلمین پناهیان گفت: هدایت‌های امام راحل و مقام معظم رهبری در طول تاریخ انقلاب همواره راهگشای برون رفت از دل فتنه‌ها بوده است.

وی تصریح کرد: با حضور متعدد مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی دشمنان از طرح فروپاشی نظام از درون نا امید شده اند.


این مدرس حوزه ودانشگاه افزود:  امروز انقلاب اسلامی به مرحله‌ای رسیده که مدلی را صادر خواهد کرد تا استکبار از درون دچار فروپاشی شود.

حجت الاسلام و المسلمین پناهیان گفت:کوچک کردن دولت، مبارزه با فساد، کارافرینی به جای حقوق بگیری و سپردن امور به دست مردم وضعیت اقتصادی مردم را بهبود می‌بخشد.

بیعت با رهبر معظم انقلاب اسلامی ،تاکید بر حفظ اتحاد ملت ایران و امادگی برای مقابله با هرگونه فتنه جدید دشمنان از بند‌های قطعنامه پایانی مراسم 9دی در مشهد بود.

انتهای پیام//ف.ج

صحبت های حجت الاسلام و المسلمین پناهیان در مشهد به مناسبت 9 دی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار