امام جمعه مشهد؛

حماسه 9 دی، دشمن را برای همیشه پشیمان کرد

امام جمعه مشهد گفت: حماسه 9 دی، دشمن را برای همیشه پشیمان کرد و به عقب راند که در خط مبارزه با این نظام و انقلاب هیچ زمان سوژه هدفی خود را اهل‌بیت قرار ندهد.

حماسه 9 دی، دشمن را برای همیشه پشیمان کردبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  آیت الله سید احمد علم الهدی در اجتماع بزرگ مردمی حماسه 9 دی در سبزوار با بیان اینکه  ارزش حماسه 9 دی برای ما در عرض ارزش 8 سال دفاع مقدس است افزود:در نسل سوم و چهارم، آن نورانیت، شفافیت، دلدادگی و عشق به اهل‌بیت و نظام و انقلاب را می‌بینیم که در ابتدای دفاع مقدس این نورانیت را می‌بینیم.

امام جمعه مشهد تصریح کرد: دشمن در فتنه ۸۸ با توهین به اهل بیت (ع) مردم ایران اسلامی را شکنجه دادند، با توهین کردن به امام حسین (ع) و برهم زدن مراسم عزاداری به دنبال ساقط کردن نقطه اصلی مردم بودند.

علم‌الهدی گفت: جسارت فتنه‌گران در روز عاشورا به عزاداری امام حسین(ع) باعث شد تا مردم ایران حماسه ۹ دی را رقم بزنند و توطئه فتنه‌انگیز دشمن برای همیشه نقش برآب شد.

وی تاکید کرد: حماسه باشکوه  ۹ دی برای ملت ایران به اندازه هشت سال دفاع مقدس ارزشمند است و آمریکایی که امروز به عنوان ابر قدرت در همه جا حضور دارد  حتی نمی تواند به کشور ما نزدیک شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری اظهار کرد: هشت سال دفاع مقدس به ما آموخت که می توانیم در برابر مشکلات ایستادگی کنیم و به پیروزی برسیم و به همین دلیل امروز دشمن می داند با گزینه های نظامی نمی تواند مقابل ملت ایران بایستد.

علم الهدی گفت: در این شرایط دشمن به اقدامات دیگری از جمله ایجاد جنگ های نیابتی در منطقه به وسیله گروه های تکفیری روی آورده که این توطئه نیز با هوشیاری برخی کشورها و رشادت های مدافعان حرم نقش برآب شده و پیام اسلام در حال فراگیر شدن در جهان است.

انتهای پیام/س

سخنرانی امام جمعه مشهد به مناسبت 9 دی

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.