بخش خصوصی در مناطق زلزله زده پای کار بیاید

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه بیش از ۹۰ هزار خانه در مناطق زلزله زده استان باید ساخته و تعمیر شود، گفت: بخش خصوصی پای کار بیاید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛هوشنگ بازوند  استاندار کرمانشاه  این شورا را یک پارلمان کوچک محلی برای پیگیری توسعه اقتصادی کشور دانست و  گفت: سرمایه جریان سیالی است، ما و بخش خصوصی زمانی موفق می شویم که برای برداشتن موانع تولید و سرمایه گذاری به نقطه اشتراک برسیم.

استاندار کرمانشاه داشتن زبان مشترک بین دولت و بخش خصوصی را لازمه دنبال کردن شاخص های مثبت دانست و گفت: اگر بتوانیم شاخص های کسب و کار را در استان بهبود ببخشیم رونق در تولید ایجاد می‌شود.

بازوند گفت: باید فرهنگ‌ کار را در استان نهادینه کنیم، متأسفانه بسیاری از مشکلات بخش تولید ناشی از کاغذ بازی های اداری است و باید روند صدور مجوزهای خدمات دهی به سرمایه گذاران تسهیل یابد.

وی گفت: در استان کرمانشاه آنچنان که باید و شاید به اقتصاد مقاومتی پرداخته نشده است، و باید پروژه ها و کارگروه های خود را از کانال اقتصاد مقاومتی عبور دهیم.

بازوند تأکید کرد: ما در مقابل جوانان بیکار مسئول هستیم و اگر آنان را مشغول به کار نکنیم باید هزینه های بسیاری پرداخت کنیم.

انتهای پیام/ز

 

ما در مقابل جوانان بیکار مسئول هستیم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار