میراث شهیدان در حماسه ۹ دی صیانت شد

فرماندار خاش گفت: ۹ دی شاهدی صادق از دقت مردم برای حفظ آرمان‌های انقلاب اسلامی بود و از میراث شهیدان در این روز به خوبی صیانت شد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمداکبر چاکرزهی فرماندار خاش  در نشست اعضای شورای اداری خاش با گرامیداشت حماسه ۹ دی گفت: پشتیبانی از رهبر معظم انقلاب با حضور پرشور و معنادار مردم در صحنه در این روز به خوبی رقم خورد.

وی ادامه داد: انتقاد در جامعه پیش نیاز مهمی برای حل مشکلات و رسیدن به توسعه است و پرهیز از سیاه نمایی و تخریب جامعه را از آسیب‌ها دور می‌کند.

وی تصریح کرد: در آستانه دهه فجر انقلاب اسلامی و برگزاری یادواره شهیدان قرار داریم که امیدواریم با همکاری مدیران بتوانیم این برنامه‌ها را باشکوه برگزار کنیم.

وی ادامه داد: توجه به خطرات زلزله، مدیریت بحران و اهمیت نظارت‌ها بر ساخت و ساز باید در اولویت باشد تا در مواقع بحرانی از وارد شدن خسارت به مردم پیشگیری شود.

فرماندار خاش اهمیت حذف اسناد خزانه در این استان و مناطق محروم را برای کمک به حل مشکلات توسعه‌ای و عمرانی متذکر شد و گفت: این موضوع سبب تعطیل شدن پروژه‌ها می‌شود.

چاکرزهی با اشاره به استمرار خشکسالی‌ها و بحرانی شدن سفره‌های آب زیرزمینی خاش، برای جلوگیری از مشکلات بی آبی حفر چاه‌های آب آشامیدنی و مطالعه و اجرای سد‌های کارواندر، تهلاب، روتک و ... را خواستار شد.

وی بر اهمیت مشکلات ترافیک و تجهیز راهدارخانه‌ها به دستگاه‌های برف روب و نمک پاش، استقرار ایستگاه‌های آتشنشانی و پایگاه امداد و نجات هلال احمر در کارواندر و برخی نقاط دارای آسیب و پیگیری مصوبات سفر هیات دولت، زیرسازی و نصب چمن مصنوعی مجموعه ورزشی شهدای گمنام و کمک به حل مشکلات منابع مالی و اعتباری شهرداری‌ها و دانشکده صنعت و معدن و پیگیری برای ردیف‌های بودجه برای مباحث مختلف تاکید کرد.

وی بیان کرد: مدیران آمادگی دارند در مناطق مختلف حضور پیدا کنند و با بررسی مشکلات و کمبود‌ها گره از مشکلات بگشایند تا خدمات شایسته‌ای به مردم ارائه شود.

نماینده مردم خاش در مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست گفت: حضور اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس و تیم هیات دولت با محوریت وزیر ارتباطات به خاش و میرجاوه با طرح مشکلات و پیگیری‌های مسئولان اثرات مطلوبی خواهد داشت.

انتهای پیام/

میراث شهیدان در حماسه 9دی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار