فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با صدور پیامی، یوم الله ۹ دی را گرامی داشت

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان با صدور پیامی، یوم الله ۹ دی را گرامی داشته و آن را حماسه‌ای با شکوه در تاریخ انقلاب اسلامی ایران دانست.

در متن پیام سردار "دوستعلی جلیلیان" آمده است:
 «بسم الله الرحمن الرحیم»

نهم دی ماه نماد بصیرت، لحظه شناسی، ولایتمداری و عزتمندی مردمی بود که با حضور به موقع خود در صحنه و عبور از فتنه سهمگین جبهه استکبار، نشان دادند مکر و حیله شیاطین که حتی دامنگیر برخی خواص شد، در قلب‌هایی مملو از عشق به ولایت است، راهی نخواهد داشت.

حماسه ماندگار نهم دی بدون شک بی‌نظیرترین حرکت مردمی تاریخ انقلاب اسلامی در حفاظت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرمان‌های انقلاب اسلامی ایران بود که فصلی جدید از بصیرت، هوشیاری، دشمن‌شناسی و غیرت دینی و انقلابی در تاریخ مبارزات مردم مسلمان ایران رقم زد.

مردم در جریان فتنه ۸۸ به این نتیجه رسیدند که ماهیت فتنه در مقابله با باور‌های اصیل و مقدسات آن‌ها است و این نتیجه زمانی بارز شد که در روز عاشورا مقدسات مورد هتک حرمت فتنه گران قرار گرفت.

نهم دی ماه تجلی بخش فهم عمیق و بصیرت بالای مردم در خصوص ابعاد مختلف سیاسی اجتماعی و بیانگر دغدغه‌مند بودن آنان نسبت به انقلاب اسالامی و نظام مقدس جمهوری است.

اینجانب ضمن گرامیداشت و تبریک نهم دی ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، اعلام می‌نمایم که خادمان مردم در فرماندهی انتظامی استان سیستان و بلوچستان در راستای حفظ و حراست از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و تأمین نظم و امنیت عمومی جامعه از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهند کرد.
 
  فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان

 سرتیپ دوم دوستعلی جلیلیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار