پیام مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان به مناسبت ۹ دی ماه روز میثاق امت با ولایت

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، با ارسال پیامی، سال‌روز حماسه ۹ دی ماه روز بصیرت و زمان شناسی ملت ایران و میثاق امت با ولایت را گرامی داشتند.

 محمد رئیسی، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان، با ارسال پیامی، سال‌روز حماسه ۹ دی ماه روز بصیرت و زمان شناسی ملت ایران و میثاق امت با ولایت را گرامی داشتند.

طی متن این پیام آمده است؛

حماسه ۹ دی ماه، نماد استقلال، آزادی، عزت و بصیرت مردمی است که تا پای جان برای حفظ اسلام و آرمان‌های نظام جمهوری اسلامی ایران ایستادند و با اقتدار و صلابتی راسخ اعلام کردند، که دین و ولایت فقیه خط قرمز این ملت است و هرگز اجازه تخطی به این مقدسات را نخواهند داد.

مردم ایران اسلامی در روز ۹ دی ماه به زیبایی نشان دادند که هیچ گاه در گرد و غباری که فتنه گران به پا می‌کنند راه را گم نکرده و به درستی در عمل به این جمله حضرت امام (ره) که فرمودند: «پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت تان آسیب نرسد» در تمامی بزنگاه‌ها وارد میدان می‌شوند.

اینجانب، سالروز تجدید بیعت مردم با بصیرت ایران اسلامی با آرمان‌های انقلاب و امام راحل (ره) و روز میثاق امت با ولایت را به همه مردم غیور و ولایت مدار استان به ویژه خانواده بزرگ شرکت توزیع نیروی برق استان سیستان و بلوچستان تبریک عرض نموده و توفیقات روز افزون ملت ایران را در سایه عنایات امام عصر (عج) و تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری (مدظله العالی) از خداوند سبحان خواستارم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار