از شایعه تا واقعیت/ماجرای حمله به دادگستری کرج چه بود؟ +فیلم

پس از انتشار عکسی از کاغذها بر روی زمین و ادعای آمدنیوز مبنی بر حمله اغتشاش‌گران به دادگستری کرج، ادعای کذب این کانال معاند مشخص شد.

///////////////دروغ های آمد نیوز یک به یک بر ملا می شود+فیلم

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ تصویری که شب گذشته اغتشاش‌گران از حمله به دادگستری منتشر کردند دروغی بیش نبود.  فیلم زیر نشان می‌دهد کاغذهای پخش‌شده روی زمین، متعلق به یک مغازه فتوکپی است که اغتشاش گران به آن حمله کردند. پس از آن به دروغ اعلام شد  فتنه‌گران به دادگستری حمله  و پرونده ها را نابود کرده اند.

تعداد معدودی اغتشاش‌گر و آشوب‌طلب روز گذشته با سوار شدن بر موج اعتراضات  مردمی که با هدف نه به گرانی برگزار شد و سوء‌استفاده از فضای احساسی به وجود آمده، فضا را ملتهب کردند و به تخریب اموال عمومی پرداختند به گونه ای که شیشه چند ایستگاه اتوبوس را شکستند و برخی نرده های بین خیابان را از جا درآوردند.

در همین حین آمدنیوز در تلاش بود تا با پوشش اخبار خلاف واقع، التهاب را افزایش دهد و به نیروهای معاند و منافقین داخلی خط‌دهی کند. فیلم زیر ادعای آمد نیوز در رابطه با حمله به دادگستری را رد می کند.

انتهای پیام/

افتضاحی دیگر برای آمد نیوز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عظيم
۲۱:۲۳ ۱۴ دی ۱۳۹۶
امروز ماموراداره برق براي قطع انشعاب مردمي كه پول قبض و نريختن امده بود محله ما يكي از اهالي كه پرداخت نكرده بود هرچي التماس كرد كه چند روز مهلت بكيره افاقه نكرد وانشعابش قطع شد وچنان جلوي فرزندانش خجالت زده شد كه ميخاست گريه كنه بعد مسعولين چيه انتظاري از اين فرد دارن؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
حسین
۱۲:۰۵ ۱۲ دی ۱۳۹۶
باید هرچه زودتر با این افراد برخورد شود
Iran (Islamic Republic of)
پارسا
۱۰:۲۹ ۱۲ دی ۱۳۹۶
زمانیکه مردم از بدبختی و گرونی؛ تورم، و اختلاسهای پی در پی خسته شدند و اعتراض بحق خودشون رو ابراز کردن
یه عده از این موقعیت بنفع خودشون سواستفاده کردن و
بخودشون اجازه هتاکی به پرچم ایران و بهم زدن ارامش مردم کردن
این دسته از ادمهای گستاخ دست نشانده امریکا و اسراییل اند و حسابشون از مردم ایران جداست.. اینها قطعا ایرانی نیستند .مشکلات کشور ما به ترامپ و عربستان دشمن دیرینه ما و بقیه ربطی نداره.امیدوارم نیروی انتظامی زودتر سرکوبشون کنه.
Iran (Islamic Republic of)
علی درقدمی از سبزوار
۱۷:۴۰ ۱۱ دی ۱۳۹۶
طرف صحبتم با اونای است که اموال مردم را تخریب میکنند ایا اون بنده خدای که اموالش را اتیش میزنید در این امر مملکت شریک بوده است شما باید بدانید که با این کارتان هیچی رو درست نمیکنید که به ماند یک خانواده راهم از نون خردن میندازید با این کارها اب به اسیاب دشمنان این مملکت میریزین
Iran (Islamic Republic of)
Nader
۱۴:۵۵ ۱۱ دی ۱۳۹۶
این چه منطقی هست که برای مردم تظاهرات میکنن ولی اموال عمومی که ازجیب من وامثال ماهامیره رونابودمیکنن چراپرچم کشورروکه برای هرایرانی جداازنظرعقیده وحزب مقدس ترین چیزهست روباپررویی وگستاخی اتش میزنن اینهاازمردم حساب شون جداست خواهشن نیروی انتظامی بااین ارازل برخوردکنن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۳ ۱۱ دی ۱۳۹۶
شما را بخدا به فکر مردم باشید.مردم دارن از گرانی رنج میبرن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۴ ۱۰ دی ۱۳۹۶
شماها دارید با خراب کردن مغازه های مردم به زندگیشون آسیب وارد می کنید