گنجی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد:

سواستفاده دشمن از نارضایتی مردم

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت گفت: دانشجویان باید فضای دانشگاه‌ها را به سمت مطالبه گری از مسئولین ببرند و از التهاب‌آفرینی برخی افراد جلوگیری کنند.

سواستفاده دشمن از نارضایتی مردم/ دانشجو باید مطالبه گر باشدعلی گنجی عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  با اشاره به ریشه ناآرامی‌های اخیر کشور گفت: اتفاقاتی که  این روز‌ها شاهد آن هستیم، برگرفته از نابسامانی‌های معیشتی است که شروع آن هم چند ماه قبل در موسسات مالی و اعتباری بود؛ بی توجهی برخی از مسئولین به مشکلات  اقتصادی و گران شدن برخی اقلام که مخصوصا به اقشار متوسط و ضعیف جامعه آسیب زد، موجب افزایش نارضایتی مردم شد.

مسئول واحد آموزش دفتر تحکیم وحدت با بیان اینکه معاندین خارجی هم در توطئه علیه ایران بیکار نبوده‌اند؛ گفت: رسانه‌های وابسته به غرب و کشور‌های حاشیه خلیج فارس سعی کردند طوری این مسائل را نشان دهند که آینده بسیار تاریکی در انتظار مردم ایران است.

برنامه ریزی دشمن برای کمرنگ کردن آثار 9 دی

گنجی با اشاره به اینکه، این رسانه‌ها برای کمرنگ کردن 9 دی سال ۸۸ از مدت‌ها قبل برای این روز‌ها برنامه ریزی کرده بودند؛ گفت: دشمن از نارضایتی مردم سواستفاده کرد و عده‌ای هم در داخل کشور به عنوان نفوذی به گسترش ناآرامی‌ها دامن زدند.

عضو شورای مرکزی دفتر تحکیم وحدت با طرح این سوال که چند درصد مردم به خیابان آمده و اغتشاش می‌کنند؛ گفت: در روز‌های گذشته شاهد بودیم که تعداد کمی از افراد با آسیب رساندن به اموال عمومی در معابر شهری سعی در اغتشاش در کشور دارند و مردمی که در این معابر عبور می‌کردند تنها این حرکات را مشاهده می‌کردند.

 دانشگاه به سمت مطالبه گری از مسئولین برود

گنجی با اشاره به نفوذ برخی افراد با تفکرات سکولار در دانشگاه‌های کشور یادآور شد: دانشجویان باید با درک بالای خود در شرایط امروز کشور، فضای دانشگاه‌ها را به سمت مطالبه گری از مسئولین برده و از التهاب‌آفرینی برخی افراد جلوگیری کنند.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۲۰ ۱۱ دی ۱۳۹۶
مگه یک نفر در این دنیا چقدر زنده است که همه اش صبر بکنه برای ایجاد اشتغال