استاندار خراسان رضوی؛

اجازه نمی‌دهیم خواب دشمن تعبیر شود

استاندار خراسان رضوی گفت: به عده‌ای که به دنبال برآوردن آرزو‌های باطل دشمنان این ملت و کشور هستند و می‌خواهند جایگاه منطقه‌ای و بین المللی ایران را مخدوش کنند اجازه نمی‌دهیم خواب آن‌ها تعبیر شود.

اجازه نمی‌دهیم خواب دشمن تعبیر شودبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ علی رضا رشیدیان در حاشیه آیین تقدیر از برگزیدگان صدا و سیمای استان در جشنواره تولیدات مراکز استان‌ها و اجلاس سراسری فناوری رسانه در گفت و گو با خبرنگاران افزود: مسئولان در خدمت مردم هستند و در حوزه مطالبات آن‌ها و رفع مشکلات تلاش می‌کنند و خود را موظف به پاسخگویی به دغدغه‌های مردم می‌دانند.


وی گفت: اساس کشور و نظام ما بر مبنای مردم‌سالاری دینی است و ارکان اجرایی آن بر اساس رای مستقیم مردم انتخاب می‌شوند و مسئولان خود را خادم مردم می‌دانند و مسلماً در کار‌های اجرایی اشکالات، نواقص و انتقاداتی وجود دارد که در قانون راهکار رفع آن نیز دیده شده است.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به تجمعات روز‌های اخیر در مشهد گفت: شهروندان به تجمعاتی که فراخوان آن‌ها از آن سوی مرز‌ها و بدخواهان صورت می‌گیرد، توجهی نکنند و خانواده‌ها هم از فرزندان خود مراقبت کنند که تحت تاثیر هیجانات و احساسات جوانی مورد طمع واقع نشده و فریب رسانه‌های بیگانه را نخورند.

رشیدیان با بیان اینکه مردم با حضور گسترده در راهپیمایی ۹ دی ثابت کردند که با نظام و انقلاب هستند، افزود: افرادی که انتقاداتی دارند و مایل هستند تجمع برگزار کنند طبق قانون باید درخواست خود را به مراکز مسئول بدهند و بعد از موافقت برای برگزاری تجمع، نیرو‌های انتظامی برای حفظ امنیت آن‌ها اقدام می‌کنند.
 
انتهای پیام//ف.ج
 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار