مسیر‌های راهپیمایی؛

مسیر‌های راهپیمایی مردم لرستان در محکومیت اقدامات اغتشاش گران

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان زمان و مکان راهپیمایی مردم لرستان در محکومیت آشوبگران را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، زمان برگزاری راهپیمایی مردم لرستان در محکومیت اقدامات اغتشاشگران در مراکز شهرستان‌ها را ساعت ۱۰ صبح فردا چهارشنبه، ۱۳ دی‌ماه به‌صورت هم‌زمان اعلام کرد

بر پایه این گزارش این راهپیمایی در خرم‌آباد از مسیر مصلای‌الغدیر، خیابان انقلاب، میدان ۲۲ بهمن و در بروجرد از میدان قیام، میدان شهدا به سمت میدان تختی خواهد بود.

راهپیمایی مردم کوهدشت نیز از مسجد صاحب الزمان (عج) به سمت میدان امام (ره) خواهد بود کمااینکه این راهپیمایی در دورود در میدان امام حسین (ع) برگزار می‌شود.

در این راستا راهپیمایی مردم نورآباد از میدان بعثت به سمت میدان امام (ره) است و در الیگودرز نیز مردم از میدان آزادی به سمت مصلای نمازجمعه راهپیمایی خواهند کرد.

راهپیمایی مردم الشتر در محکومیت اقدامات اغتشاشگران از میدان امام (ره) به سمت مصلای نمازجمعه خواهد بود و در پلدختر نیز مردم از مسیر میدان شهیدبهشتی به پل شهدای‌دولت و میدان شهیدبهشتی می‌باشد.

راهپیمایی مردم ازنا از میدان شهیدصادقی تا میدان راه‌آهن است، کمااینکه در سراب‌دوره نیز مسیر راهپیمایی از مسجد صاحب‌الزمان (عج) به سمت شهرداری خواهد بود، این در حالی‌است که این راهپیمایی در رومشکان از مصلای نمازجمعه به سمت میدان امام (ره) است.

انتهای پیام/م

اعلام مسیر‌های راهپیمایی مردم لرستان در محکومیت اقدامات اغتشاش‌گران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.