ارتش سوریه مناطق جدیدی را آزاد کرد

یگان‌های ارتش سوریه تعداد جدیدی از شهرک‌ها و روستا‌های حومه شمال شرقی حماه را از اشغال تروریست‌های جبهه النصره آزاد کردند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، یگان‌های ارتش سوریه تعداد جدیدی از شهرک‌ها و روستا‌های حومه شمال شرقی حماه را از اشغال تروریست‌های جبهه النصره آزاد کردند.

یک منبع نظامی گفت: یگان‌های ارتش با همکاری همپیمانان خود در ادامه عملیات نظامی برای نابودی و ریشه کنی عناصر جبهه النصره در مناطق شمال شرق حماه روز سه شنبه به مواضع آنان حمله کردند.

یگان‌های ارتش و همپیمانان آن‌ها در عملیات روز سه شنبه در حومه شمال شرق حماة توانستند روستا‌ها و شهرک‌های الخوین الکبیر، الزرزور، رسم شم الهوی، النیحه، المشرف و قلیعات طویبیه را از حضور تروریست‌های جبهه النصره پاکسازی کنند.

نیرو‌های امنیتی سوریه در این عملیات تعداد زیادی از عناصر جبهه النصره را به هلاکت رساندند.

یگان‌های ارتش سوریه همچنین مقادیر زیادی از انواع سلاح و تجهیزات نظامی تروریست‌ها از جمله خودرو‌های زرهی و خودرو‌های مجهز به تیربار را منهدم کردند.

یگان‌های ارتش سوریه با همکاری نیرو‌های دفاع مردمی شنبه گذشته نیز شهرک‌ها و روستا‌های عطشان، الحمدانیه، السلومیه، ابو عمر و الناصریه و نیز تپه‌های الزعتر، مرق و جدوعه را از اشغال عناصر جبهه النصره آزاد و تلفات و خسارات زیادی به آنان وارد کردند.

 انتهای پیام/

آزادسازی شمال شرقی حماه از دست جبهه النصره

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار