نبود مرکز فنی حرفه‌ای در حمیدیه

مدیرکل مرکز آموزش و فنی و حرفه‌ای خوزستان گفت: برای حمیدیه پروژه‌ای جهت احداث مرکز فنی و حرفه‌ای تعریف نشده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز،  عبدالنبی سواعدی، مدیرکل مرکز آموزش و فنی و حرفه‌ای خوزستان بیان داشت: تعداد 3 مجتمع آموزشی در شهرستان حمیدیه فعال است و به منظور توسعه رشته‌های آموزشی تعداد 300 نفر تحت پوشش آموزشی این مجتمع‌ها هستند.

وی گفت: برای حمیدیه پروژه‌ای برای احداث مرکز فنی و حرفه‌ای تعریف نشده است به همین دلیل با استانداری و سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی به منظور گرفتن مجوز و اعتبارات لازم صحبت شد.

مدیرکل مرکز آموزش و فنی و حرفه‌ای خوزستان افزود: طرح راه‌اندازی مرکز فنی و حرفه‌ای در حمیدیه باید در شورای برنامه‌ریزی استان مصوب و از شورای برنامه‌ریزی شهرستان مجوز بگیرد.

ساعدی عنوان کرد: ما زمینی به مساحت 5 هزار متر مربع برای احداث مرکز فنی و حرفه‌ای درخواست کردیم که مقرر شد تنها 2 هزار و 500 متر برای احداث فنی و حرفه‌ای در نظر گرفته شود.

کریم سعیداوی، مدیر آموزش و پرورش حمیدیه با اشاره به وجود 13 هزار و 300 دانش‌آموز در سطح حمیدیه  گفت: برای برنامه‌ریزی کلاس‌های فوق برنامه و کنکور دانش آموزان حمیدیه دستمان خالی است و هیچ‌گونه هزینه و اعتباری نداریم.

وی افزود: در برخی شهرهای استان و کشور شرکت‌های متعددی به صورت تخصصی و به منظور کمک مالی به حوزه آموزش ورود کرده‌اند اما در شهرستان حمیدیه از چنین ظرفیت‌هایی برخوردار نیست.

مدیر آموزش و پرورش حمیدیه با اشاره به 5 پروژه احداث مدارس جدید در شهرستان حمیدیه بیان کرد: از این 5 پروژه تنها یک پروژه با پیشرفت فیزیکی 80 درصد فعال است و مابقی راکد مانده‌اند.

انتهای پیام/م

حمیدیه فاقد مرکز فنی و حرفه‌ای است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار