یک کشته در پی وقوع سیل در آلمان

بارش شدید باران و جاری شدن سیل در آلمان باعث توقف فعالیت کشتی رانی و همچنین جان باختن یک نفر شد.

یک کشته درپی وقوع سیل در آلمانبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری شین هوا، بارش شدید باران و جاری شدن سیل در آلمان طی روز جمعه باعث توقف فعالیت کشتی رانی و همچنین جان باختن یک نفر شد.

بر این اساس، در بحبوحه طوفان «بورگلیند» (Burglind) در آلمان که خسارات زیادی را در این کشور بر جا گذاشت، بارش شدید باران و به دنبال آن جاری شدن سیل نیز باعث شد در خطوط کشتیرانی این کشور اختلال ایجاد شود. تاکنون دست کم یک نفر بر اثر طوفان و غرق شدن در رودخانه در آلمان جان خود را از دست داده است.

امروز جمعه با بارش شدید باران، مناطق غرب و به ویژه جنوب آلمان تحت تاثیر سیل و رانش زمین قرار گرفت. کشتی رانی نیز در چندین منطقه کلیدی به ویژه رود راین از جمله در اطراف شهر کارلسروهه متوقف شد. مقامات آلمان همچنین هشدار دادند کشتی رانی در شهر کلن نیز ممکن است طی اواخر این هفته متوقف شود.

در شهر کوچک سنت بلازین (Sankt Blasien) نیز یکصد و پنجاه نفر موقتا پس از رانش زمین به مکان های امن منتقل شدند. طوفان بورگلیند در ابتدا روز چهارشنبه آلمان را در نوردید و سپس با وزش بادهای شدید و بارش شدید باران توام شد.

اداره هواشناسی آلمان پیش بینی کرد شرایط جوی طی چند روز آینده در این کشور بهبود خواهد یافت. ­ در خبری دیگر رودخانه نکار در شهر قدیمی هایدلبرگ صبح جمعه طغیان کرد و لبریز شد. مسئولان مسیر رودخانه نکار حد فاصل شهرهای منهایم و هایلبرون را بستند.

انتهای پیام/

جاری شدن سیل در آلمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار