پرداخت تسهیلات برای رونق کسب و کار الکترونیکی در خراسان رضوی

۷۳ میلیارد ریال تسهیلات برای رونق کسب و کار الکترونیکی در خراسان رضوی پرداخت شد.

پرداخت تسهیلات برای رونق کسب و کار الکترونیکی در خراسان رضویبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ محمدرضا خلیلی مدیرکل فناوری اطلاعات و ارتباطات خراسان رضوی گفت: تسهیلات درخواستی کمتر از ۲ میلیارد ریال از محل وجوه اداره شده وزارت ارتباطات با نرخ سود هشت تا ۱۲ درصد پرداخت می‌شود.

وی افزود: تاکنون پرداخت ۱۱۰ میلیارد ریال از اعتبارات مزبور به افراد حقیقی و حقوقی در خراسان رضوی تصویب شده و وام‌های متعددی در حوزه تحقیق و توسعه، سخت افزار و نرم افزار در بخش کسب و کار الکترونیکی به بسیاری از شرکت‌های فعال در این حوزه پرداخت شده است.

خلیلی گفت: از ساخت اپلیکیشن‌های موبایلی نیز حمایت می‌شود و هر فرد حقیقی که شرایط لازم را دارا باشد می‌تواند از تسهیلات ۱۵۰ میلیون ریالی کم بهره برای ساخت و طراحی نرم افزار‌های تلفن همراه بهره‌مند شود که تاکنون حدود ۲ هزار درخواست برای دریافت این نماد به اداره بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی ارسال شده است.

استان خراسان رضوی با بیش از هزار و ۵۰۰ نماد اعتماد الکترونیکی جایگاه دوم صدور این نماد را در عرصه کسب و کار اینترنتی در کشور دارد.


انتهای پیام//ف. م.
 


پرداخت ۷۳ میلیارد ریال تسهیلات برای رونق کسب و کار الکترونیکی در خراسان رضوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.