باشگاه خبرنگاران گزارش می دهد؛

بن بست رسانه های هوچی گر و دروغ های شاخدار

پس از حضور مردم و آرام شدن کشور، رسانه‌های هوچی گر به دروغ‌های شاخدار روی آورده اند.

بن بست رسانه های هوچی گر و دروغ های شاخدار

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛  پس از حضور مردم و آرام شدن کشور، رسانه‌های هوچی گر که باترکیب راست و دروغ، مفهومی غیر واقعی تولید می‌کردند که فقط منافع خود شان را تامین می‌کرد این بار به دروغ‌های شاخدار روی آوردند.

هفته گذشته بود که رسانه‌های معاند نظام و انقلاب که امور خود و رسانه هایشان با پول‌های کثیف سعودی، عبری و عربی تامین می‌شود و نانشان را از تنور خیانت علیه کشور و هموطنان خود در می‌آورند با دروغ و شایعه کارخود را شروع کردند و در ابتدا تصاویر بسته از فتنه ۸۸ را به نام شلوغی شهر‌های کشور به خورد مخاطبان دادند و با استفاده از پیاده نظام‌هایی که طی یک سال گذشته در غفلت مسئولان و با سوء استفاده از فضای رسانه مجازی تربیت کرده بودند برآتش نا امنی دمیدند و مطالبات به حق اقتصادی را پله کردند تا به خواسته‌های ناحق خود برسند و آشوبگرانی را که با  پول‌های کثیف به میدان آمده بودند با سوء استفاده از جو به وجود آمده به تخریب اموال عمومی پرداختند.

لیدر‌هایی که اغلب دختران آموزش دیده بودندو  پول‌های چند صد میلیونی به همراه داشتند تا با هر وسیله‌ای شده جوانان را در کف خیابان‌ها نگهدارند وبا اغتشاش و آشوب هرچه می‌توانند به کشور ضربه بزنند و با ایجاد اضطراب در جامعه و نگران کردن مردم، اربابان غربی عبری و عربی را دلشاد کنند.

فیلم‌های اغتشاش را به عنوان اغتشاش در چندین شهر‌ جا می‌زدند، فیلم‌های آرشیوی چهارشنبه سوری را به جای واقعیت شهر‌ها بارگذاری کردند، با استفاده از فتوشاپ علیه مسئولان توطئه کردند وهرچه در چنته داشتند رو کردند تا ضربه خود را وارد کنند و به مردم القاء کنند که همه جا شلوغ است.

داعشی‌های کرواتی نوکران وهابیت و صهیونیسم

داعشی‌های کرواتی هرچه در توان داشتند گذاشتند تا اربابان وهابی صهیونیستی خود را دلشاد کنند و همان استراتژی اسرائیلی داعش را که می‌گوید پیروزی در وحشت است را دنبال کردند و آن هم کشته سازی و ایجاد وحشت بود.

سعی کردند مردم، پلیس، نیرو‌های سپاهی را به شهادت برسانند تا با ایجاد رعب و وحشت بتوانند اوضاع را به نفع خود تغییر دهند ومانند داعش از خودشان هیبتی بسازند که کسی جرئت مقابله نداشته باشد اما با هشیاری مردم و مسئولان امنیتی این تاکتیک عملیات روانی هم افاقه نکرد.

با حمله مسلحانه به پاسگاه شهر کوچک قهدریجان در استان اصفهان سعی کردند با کشتن ماموران نیروی انتظامی و ایجاد رعب و وحشت، انبار تسلیحات پاسگاه را خالی کنند که با هشیاری ماموران نیروی انتظامی این توطئه هم خنثی شد و دست آشوبگران از سلاح‌های پاسگاه کوتاه شد.

با اعلام خبر سقوط شهر ایذه در استان خوزستان قصد القای وخامت اوضاع را داشتند و چون این موضوع واقعیت نداشت در همین خبر کذب اعلام کردند که سپاه از طریق دریا ایذه را مجددا پس گرفته  در حالیکه اصلا شهر ایذه در کنار دریانیست و این دریا فقط فقط در خیال فتنه گران بود.

با همه این امروعاص بازی‌ها و اراجیف و مخلوط کردن راست و دروغ و جازدن آن به جای واقعیت، مردم هوشیار بودند.

مردم با حضور درصحنه نقشه دشمنان را نقش برآب کردند

مردم هوشیار و بصیر ایران که تجربه گرانسنگ ۹ دی و خنثی کردن فتنه ۸۸ را داشتند این بار سریع تر وارد عمل شده وبه همگان نشان دادند که راه بیان مشکلات اقتصادی ازخط فتنه و آشوب جداست؛ در شهر‌های مختلف به خیابان ها آمدند و از آشوبگران، فتنه گران و اغتشاش گران اعلام برائت کرده و نقشه دشمن را نقش بر آب کردند.

مردم اعلام کردند که با وجود مشکلات اقتصادی و با وجود اینکه از وضع معیشتی موجود ناراضی هستند دست از ارزش‌ها و آرمان هایشان برنمی دارند و توهین به دین و قرآن و رهبری و پرچم که نماد ملیت و هویت ایرانی است را برنمی تابند.

اما رسانه‌های هوچی گر که ضربه نهایی را از مردم خوردند با زدن آخرین دست و پا‌ها این بار دروغ‌های شاخدارهم به دروغ‌های خود اضافه کرده اند.

دروغ‌های شاخدار رسانه‌های هوچی گر

به عنوان نمونه شب گذشته (جمعه 15 دی ماه) رسانه‌های هوچی گر تصاویری را پخش کردند و اعلام کردند که فرمانداری اراک به دست معترضا ن افتاده، اما برای رو شدن این دروغ خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک؛ به همان محل رفت و نشان داد که شهر و فرمانداری در امن و امان است.

استراتژی دروغ بزرگ که می‌گوید دروغ باید آنقدر بزرگ باشد که نشود آن را انکار کرد همچنان مورد توجه رسانه‌های هوچی گری است که دست از دشمنی برنداشته و نمی‌دارند.

شب گذشته هم چنین در برخی از شبکه‌های معاند نظام اعلام شد: در شهر خمین مردم به خیابان‌ها آمده اند و در حال شعار دادن هستند و با مامورین درگیر شدند.

دقایقی از این شایعه دروغ نگذشته بود که خبرنگار خمین هم به سطح شهر خمین رفت و بجای آشوب و درگیری امنیت و آرامش را دید و مشاهده کرد که مردم در حال تردد و گذراندن زندگی عادی خود بودند.

دروغ‌پردازی، شایعه افکنی و سیاه‌نمایی سه حربه‌ای است که رسانه‌ها و کانال‌های تلگرامی معاند در جریان آشوب اخیر کشور علیه ملت ایران به کار می‌گیرند.

نوکران حلقه به گوش در پی خوشنودی اربابان وهابی صهیونیستی

این رسانه‌های هوچی گر و این نوکران حلقه به گوش اربابان وهابی صهیونیستی که گوش به حرف عربستان و بن سلمان قرار بود جنگ را به داخل ایران بکشانند مسن تر‌ها را که تجربه خیانت منافقین (سازمان مجاهدین خلق) در دوران دفاع مقدس و اوایل انقلاب را دارند به یاد آن دوران می‌اندازد که منافقان نوکرحلقه به گوش حزب بعث شده بودند و امر صدام را مطاع و لازم الاجرا می‌دانستند.

اما رسانه‌های هوچی گر بدانندکه دروغ تاریخ انقضاء دارد و آفتاب همیشه پشت ابر نمی‌ماند و دست دروغگو هرچقدر هم دروغ بزرگ بگوید رو می‌شود و اکنون که به فضل الهی و با حضور مردم، جمهوری اسلامی ایران از این فتنه هم سر بلند بیرون آمد، به مسئولان توصیه می‌شود بر رفع مشکلات خصوصا مشکلات اقصادی - معیشتی مردم بیشتر اهتمام کنند تا ضمن قدردانی عملی از این مردم بصیر، راه بهانه بیگانگان هم بسته شود.

گزارش از محمد جواد بهلول بندی

انتهای پیام / ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۵۳ ۱۷ دی ۱۳۹۶
اینها حماقت اعراب عصر حضرت امیر را که فریب یک عرب بی مقدار بنام امرعاص جیره خوار معاویه را می خوردند می خواستند در ایران اجرا کنند - بنی اسرائیل جعلی و اعراب جاهل باید بدانند اینجا سر زمین ذوالقرنین قرآن کورش است اینجا سرزمین ولایت علی ابن ابی طالب است سرزمین اسلام ناب محمدی است