کارگردان «خانه‌ای در خیابان چهل و یکم» برای فجر 37 فیلمنامه‌ جدید می نویسد

حمیدرضا قربانی گفت: به همراه پیام کرمی در حال نگارش فیلمنامه ای با موضوع اجتماعی هستیم که در مرحله سیناپس قرار دارد.

حمیدرضا قربانی تدوینگر، نویسنده و کارگردان سینما، در خصوص جدیدترین فعالیت سینمایی خود به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: به همراه پیام کرمی در حال نگارش قصه‌ای با موضوع اجتماعی هستیم که در مرحله سیناپس قرار دارد. هنوز نام قطعی آن را انتخاب نکردیم.

وی افزود: لوکیشن‌های این فیلم که قصه آن شهری است و در زمان حال می‌گذرد، در تهران خواهد بود. همچنین از بازیگران حرفه‌ای و نسبتاً فراوانی در این کار بهره می‌بریم و کارگردانی آن بر عهده خودم خواهد بود.

قربانی درباره برنامه‌ریزی برای اولین نمایش فیلم و شروع فیلمبرداری آن بیان کرد: تمام تلاشمان را می‌کنیم که اولین نمایش آن در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر باشد و با این هدف، سال آینده زمان شروع فیلمبرداری خواهد بود.

این کارگردان بیان کرد: نگارش فیلمنامه این اثر با وسواس و دقت بالا پیش می رود؛ چون نمی خواهیم فیلمنامه ای بنویسیم که فقط خودمان را راضی کرده باشیم؛ تمایل داریم تا به نقطه مطلوب نرسیده ساختش آغاز نشود. 

قربانی عنوان کرد: تا به این لحظه قصه را دوست دارم و فکر می‌کنم راهش را درست می‌رود و سرانجام خوبی خواهد داشت. قطعا اگر هرکجای نگارش را دوست نداشته باشیم، جلوتر نخواهیم رفت و اصلا فیلم ساخته نخواهد شد. من تمایل دارم با منطق و درایت پیش برویم.

 

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار