اطلاع رسانی کارکرد تلفن ثابت به صورت پیامک

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت:کارکرد تلفن ثابت 70 درصد از مشترکین در سامانه مخابرات ثبت شده و هر دو ماه یکبار به جای صدور قبض از طریق تلفن همراه اطلاع رسانی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ علیرضا هاشمی مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی گفت: از تعداد 270 هزار مشترک تلفن ثابت در استان،اطلاعات 70 درصد از مشترکین از طریق تلفن همراه ارسال شده و به جای صدور قبض هر دو ماه یک بار،کارکرد تلفن ثابت به صورت ماهانه اطلاع رسانی می شود.

وی با بیان اینکه اکنون اطلاعات تلفن ثابت 150 هزار مشترک از طریق تلفن همراه آنها ارسال شده است ، گفت: با این حال از مشترکین تلفن ثابت سراسر استان خواستار همراهی با این مجموعه در راستای اجرای این طرح به منظور حفاظت از محیط زیست و رفاه حال شهروندان و حرکت به سمت ایجاد شهر الکترونیک هستیم.

هاشمی همچنین اظهارکرد: جهت تهیه شماره همراه مشترکین به منظور ارسال پیامک میزان کارکرد تلفن ثابت به شماره همراه مشترکین از طرق مختلف مانند ارسال پیام کوتاه برای تمامی مشترکین همراه استان،ارسال پیام صوتی برای تمام مشتریان تلفن ثابت،پیگیری از اداره کل ثبت احوال جهت تکمیل دیتا بیس مشترکین و در مناطق روستایی نیز با همکاری کارگزاران روستایی نسبت به دریافت اطلاعات مورد نظر اقدام شده است.

وی درباره پوشش تلفن همراه در خراسان شمالی گفت: حدود 80 درصد از روستاها تحت پوشش تلفن همراه هستند و مابقی روستاها از این نعمت برخوردار نیستند.

هاشمی درباره نقاطی که در خراسان شمالی نیاز به توسعه و نصب BTS دارند گفت: محقق ساختن این موارد در استان به تامین اعتبار از محل اعتبارات دولتی( اعتبارات طرح خدمات اجباری' USO') نیاز دارد.

وی گفت: در این طرح مبلغی از اعتبارات از محل درآمد مخابرات به حساب وزارت ارتباطات واریز می شود و سپس از آن محل دولت تصمیم گیری می کند که این مبلغ را در چه نقاطی هزینه کند که انجام آن در استان مربوط به حوزه کاری اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

طرح جایگزینی صورتحساب الکترونیکی بجای قبض کاغذی تلفن ثابت از جمله برنامه های در دست اجرا شرکت مخابرات ایران است.

انتهای پیام/آ

حذف صدور قبض تلفن ثابت از سال 97 در خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.