رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیکشهر:

مردم ایران هیچگاه به نظام و حکومت خود پشت نمی‌کنند

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیکشهر گفت: مردم ایران اگرچه با مشکلات اقتصادی مواجه هستند، ولی همیشه پشتیبان ولایت فقیه بوده‌اند و هستند و هیچگاه به نظام و حکومت خود پشت نمی‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حجت‌الاسلام علی رئوفی نژاد رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیکشهر اظهار کرد: ما قطعا حرکت اغتشاشات چند روز اخیر در کشور را محکوم می‌کنیم و این اقدامات قطعاً از خارج کشور مدیریت می‌شود، زیرا هیچگاه شخصی که برای این مملکت شهید داده به پرچم و مقامات کشور خود توهین نمی‌کند.

رئوفی نژاد بیان کرد: ایرانیان ما با بصیرت این انقلاب را انجام دادند و امروز هم مردم ما در جای جای ایران اسلامی برعلیه اغتشاشگران در صحنه حضور پیدا کردند​.

وی افزود: مردم ایران درست است که با مشکلات اقتصادی مواجه هستند، ولی همیشه حامی حکومت و نظام اسلامی و آرمان‌های رهبر انقلاب خود و پشتیبان ولایت فقیه بوده اند و هستند و هیچگاه به نظام و حکومت خود پشت نمی‌کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی نیکشهر ضمن بیان اینکه دشمن در محوریت می‌خواست که برنامه‌ای برای خود داشته باشد، ولی قطعاً شکست خورده و خواهد خورد اظهار داشت​: دشمن توسط افراد فریب خورده و ساده لوحه‌ای که اطراف خود جمع کرد و یک سری اغتشاشات را برنامه ریزی کرد و برگزار کرد، ولی به هر دری زد نتوانست موفق شود.

رئوفی نژاد خاطرنشان کرد: مردم شهرستان نیکشهر نیز در روز دوشنبه هفته جاری همزمان با سراسر کشور با حضور در راهپیمایی اغتشاشات این چند روز را محکوم می‌کنند.

انتهای پیام/ع

 راهپیمایی مردمی در محکومیت  اغتشاشات  اخیر درکشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار