برافراشته شدن پرچم داعش بر خودروهای زرهی ارتش افغانستان

تصاویر منتشر شده در فضای مجازی توسط کاربران افغان نشان می‌دهد که پرچم گروه تروریستی داعش بر خودروهای زرهی ارتش افغانستان برافراشته شده و این موضوع نگرانی بسیاری از شهروندان این کشور را برانگیخته است.

برافراشته شدن پرچم داعش بر خودروهای زرهی ارتش افغانستانبه گزارش حوزه افغانستان باشگاه خبرنگاران جوان، تصاویر منتشر شده در فضای مجازی توسط کاربران افغان نشان می‌دهد که پرچم گروه تروریستی داعش بر خودروهای زرهی ارتش افغانستان برافراشته شده و این موضوع نگرانی بسیاری از شهروندان این کشور را برانگیخته است.

وزارت دفاع افغانستان در توضیح درباره برافراشته شدن پرچم‌های گروه تروریستی داعش بر خودروهای زرهی ارتش این کشور اعلام کرد: نیروهای افغان پس از درگیری با اعضای داعش در ولایت «ننگرهار» در شرق افغانستان و شکست نیروهای این گروه تروریستی برای ابراز شادمانی خود این پرچم‌ها را بر وسایل نقلیه خود نصب کرده بودند.

تسنیم نوشت: جنرال «دولت وزیری»، سخنگوی ارتش افغانستان اظهار داشت در هفته گذشته نظامیان افغان حملات مرگباری را علیه داعش در ولسوالی های «اچین»، «خوگیانی» و «بتی کوت» ولایت ننگرهار انجام دادند.

وی تأکید کرد نیروهای امنیتی افغان در برابر تروریست‌های داعش و دیگر گروه‌های تروریستی با قاطعیت اقدام می‌کنند.

این در حالی است که پیش از این نیز برخی از نمایندگان افغان عناصری در دولت این کشور را به حمایت از داعش در افغانستان متهم کرده بودند.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار