مدیر امور کتابخانه های سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران:

منتظر مشارکت شهروندان در هفته اهدای کتاب هستیم

ایمان کُرد گفت: شهروندان و افرادی که کتابخانه شخصی دارند می توانند با اهدای کتاب های خوانده شده، گنجینه کتابخانه های عمومی را غنی سازند.

ایمان کُرد، مدیر امور کتابخانه ها و ترویج فرهنگ کتابخوانی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اظهار داشت: به مناسبت آغاز هفته اهدای کتاب، برنامه های متنوعی در کتابخانه های شهر تهران برگزار خواهد شد که محور اصلی و مشترک این برنامه ها دعوت از شهروندان برای مشارکت در این طرح فرهنگی است.

وی عنوان کرد: سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با دارا بودن 400 کتابخانه بیشترین فراوانی کتابخانه را در شهر تهران دارد. به همین دلیل برای اجرای برنامه در مناسبت های مربوط به کتاب و فرهنگ کتابخوانی همواره پیش قدم است. اکنون که در آستانه آغاز هفته اهدای کتاب قرار داریم دست یاری به سوی مجموعه داران و مسئولانی که کتابخانه شخصی دارند بلند کرده ایم و شهروندانی که بیشترین آمار اهدایی را داشته باشند، در حضور مسئولین تقدیر خواهند شد.

مدیر امور کتابخانه های شهر تهران افزود: با هماهنگی اعضای شورای شهر تهران جلسه ای در آبان ماه گذشته به مناسبت هفته کتابخوانی برگزار شد و در این جلسه آقای عباس صالحی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی قول اهدای چند هزار جلد کتاب تخصصی را به مسئولین سازمان فرهنگی هنری داد. قرار است این وعده طی مراسمی در ایام فرخنده دهه فجر تحقق یابد.

 انتهای پیام/

برچسب ها: کتاب ، فرهنگسرا ، هبه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار