ارسال ۱۸۶ فیلم به جشنواره «فیلم کوتاه شیراز»

عضو هیئت رئیسه انجمن فیلم کوتاه شیراز گفت: تاکنون ۱۸۶ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محسن مقدم عضو هیئت رئیسه انجمن فیلم کوتاه شیراز با اشاره به اینکه ۲۰ دی ماه آخرین مهلت برای ارسال اثر به جشنواره فیلم کوتاه شیراز است، افزود: این مهلت تمدید نمی‌شود و تاکنون ۱۸۶ اثر در بخش‌های مختلف داستانی، مستند، تجربی و پویانمایی به دبیرخانه ارسال شده است.

وی ادامه داد: در بخش داستانی ۷۸ اثر، در بخش مستند ۳۸ اثر، در بخش پویانمایی ۴۱ اثر و در بخش تجربی ۲۹ اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

مقدم با اشاره به قرار دادن بخش ویژه در این جشنواره، اظهار داشت: بخش ویژه‌ای برای اکران فیلم‌های بلند فیلمسازان شیرازی در جشنواره در نظر گرفته شده که در روز‌های برگزاری جشنواره اجرا می‌شود.

عضو هیئت رئیسه انجمن فیلم کوتاه شیراز بیان کرد: با توجه به اینکه این جشنواره استانی است، آثاری که از دیگر استان‌ها ارسال شده پس از بازبینی و داشتن شرایط لازم در بخش غیررقابتی به نمایش در می‌آید.

وی با اشاره به فرصت یک روزه ارسال آثار، بیان کرد: ثبت‌نام در جشنواره تنها به شیوه اینترنتی امکان‌پذیر است بنابراین لازم است درخواست‌کنندگان با مراجعه به سایت www.ssfa.ir فرم تقاضای شرکت در جشنواره را تکمیل کرده و شماره ثبت مربوطه را دریافت کنند سپس هنگام ارسال کپی آثار، نام فیلم خود را همراه با شماره ثبت که از سایت دریافت کرده‌اند، تحویل دهند.

مقدم گفت: همه آثار تولیدی در راستای اهداف جشنواره و در قالب‌های داستانی، مستند، تجربی و پویانمایی می‌توانند در جشنواره شرکت کنند و حداکثر زمان برای آثار ۳۰ دقیقه است.

عضو هیئت رئیسه انجمن فیلم کوتاه شیراز تصریح کرد: فیلم‌های داستانی، مستند، پویانمایی و تجربی تولید شده از سال ۱۳۹۴ تاکنون که در دوره‌های گذشته به جشنواره فیلم کوتاه شیراز ارسال نشده باشند، می‌توانند در جشنواره شرکت کنند.
انتهای پیام/ر

برگزاری جشنواره فیلم کوتاه شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار