دبیر هیأت‌ تیراندازی استان قم؛

پنجمین دوره مسابقات لیگ تیراندازی در قم برگزار می شود

دبیر هیأت‌ تیراندازی استان قم گفت :پنجمین دوره مسابقات لیگ تیراندازی باشگاه‌های مردان و بانوان در دهه مبارک فجر در سالن تیراندازی شهید زین‌الدین قم برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوانازقم؛ محمدجواد متقیان‌نژاد،دبیر هیأت‌ تیراندازی استان قم اظهار کرد: برگزاری رقابت‌های لیگ باشگاه‌ها فرصت بسیار خوبی برای تیراندازان هر دو رشته تفنگ بادی و تپانچه بادی است تا آمادگی خود را برای حضور در مسابقات مختلف کشور محک بزنند، ضمن اینکه برگزاری لیگ به افزایش قدرت تیراندازی قم نیز کمک می‌کند.

وی ادامه داد: هیأت‌ تیراندازی استان قم امسال برای برگزاری پنجمین دوره مسابقات لیگ تیراندازی با سلاح‌های بادی قم برنامه‌ریزی کرده و این لیگ در هر دو بخش مردان و بانوان از بهمن ماه سال جاری و به مناسبت دهه مبارک فجر و گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب برگزار می شود.

دبیر هیأت‌ تیراندازی استان قم افزود: در مسابقات لیگ تیراندازی مردان باشگاه‌های قم تیم‌های دانشگاه علمی‌ کاربردی، شرکت لبنیران، سنگبری جهان‌نما، مخابرات و باشگاه شهید زین‌الدین حضور دارند و دیدارهای هفته نخست این لیگ روز اول بهمن ماه برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: هفته‌های اول تا پنجم مسابقات پنجمین دوره لیگ تیراندازی قهرمانی مردان باشگاه‌های قم از اول بهمن تا سوم اسفند ماه برگزار می‌شود و با توجه به اینکه پنج تیم در این لیگ شرکت کرده‌اند، هر هفته شاهد برگزاری دو مسابقه خواهیم بود و یک تیم نیز استراحت می‌کند.

متقیان‌نژاد ابراز کرد: همزمان با پنجمین دوره مسابقات لیگ تیراندازی مردان باشگاه‌های قم، امسال سومین دوره پیکارهای لیگ تیراندازی بانوان قم نیز برگزار می‌شود و در آن تیم‌هایی با همین نام حضور دارند و به شکل دوره‌ای برای کسب مقام قهرمانی با یکدیگر مسابقه می‌دهند.

وی در پایان اظهار کرد: برگزاری لیگ ثمرات بسیار زیادی برای تیراندازی قم دارد و به برکت همین لیگ‌ها است که شاهد حضور تیم مردان قم در مسابقات لیگ برتر تیراندازی باشگاه‌های کشور هستیم و تیم بانوان قم نیز در پیکارهای لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور رقابت می‌کند و توانمندی تیراندازی قم را به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام /ت

برگزاری رقابت های لیگ به افزایش قدرت تیراندازی قم کمک می‌کند

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.