اکبری: عملکرد داوران قابل تحمل نیست

سرمربی تیم والیبال پیکان تهران گفت: سعی می‌کنم اغلب درباره داوری حرف نزنم، اما روند فعلی قابل تحمل نیست.

اکبری: عملکرد داوران قابل تحمل نیستبه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان اکبری پس از شکست ۲ بر ۲ تیمش مقابل هاوش گنبد اظهار کرد: وقتی در ست اول با نتیجه ۲۵ بر ۱۶ پیروز شدیم، طرز فکر اشتباهی که داشتیم باعث شد در 2 ست بعدی باختیم. البته در ست‌های دوم و سوم گنبدی‌ها بهتر از ما بازی کردند، اما می‌خواهم درباره موضوع دیگری حرف بزنم.

وی افزود: سه هفته است درباره داوری حرف نمی‌زنم، اما ادامه ادامه روند کنونی قابل تحمل نیست. از بازی بانک سرمایه که داور حق کشی کرد تا امتیاز ۱۵ ست پنجم بازی امروز. اگر در این صحنه داور اشتباه نکرده بود، والیبال را برای همیشه کنار می‌گذارم.

اکبری گفت: همیشه سعی می‌کنم علیه داوری حرف نزنم و از داوران حمایت کنم، اما باید فکری به حال این موضوع شود. اگر واقعا داوران توان قضاوت درست ندارند، مسابقات را برگزار نکنند. اشتباه داوری در مسابقه با بانک سرمایه باعث شد تیم من از نظر روحی و روانی دو هفته به هم بریزد، اما هیچکس از مسئولان فدراسیون نگفت که داور اشتباه کرده است.

وی خاطرنشان کرد: از این به بعد هر وقت داور اشتباه کند می‌گویم شاید خدا کمک کرد و این مشکل به جایی رسید.
سرمربی پیکان در پاسخ به این سوال که آیا از عملکرد بازیکنان خود راضی هستید؟ گفت: نه!

اکبری که چند هفته پیش گفته بود وقتی تیمی ممکن است در یک ست ۱۵ اشتباه کند، ۲ اشتباه داوری هم مشکلی پیش نمی‌آورد و تاثیری در نتیجه بازی نمی‌گذارد. وی در پاسخ به این سوال که حالا چه چیزی تغییر کرده است؟ گفت: آن حرف را به خاطر حمایت از جامعه داوری زدم، اما حالا می‌گویم اشتباه کردم، چون به ضرر ما تمام می‌شود. اگر حرف امروز من اشتباه بود والیبال را برای همیشه کنار می‌گذارم.

انتهای پیام/

انتقاد سرمربی پیکان از وضعیت داوری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۶ ۲۰ دی ۱۳۹۶
عشق است ایرانم
آخرین اخبار