هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال؛

سرمایه‌‌دارها ترمز سایپا را می‌كشند؟ / كاشانی‌ها به دنبال دومین برد در آمل

هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال ایران در حالی پیگیری خواهد شد كه سایپا باید در یک مصاف سخت به مصاف بانک سرمایه برود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های لیگ برتر والیبال ایران، گرامیداشت شهید محسن حججی، روز چهارشنبه برگزار خواهد شد و با برگزاری 6 دیدار هفته شانزدهم خود را سپری می‌كند.

در نخستین دیدار این هفته و در خانه والیبال تهران تیم پیکان تهران که با 10 برد و 28 امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد، میزبان هاوش گنبد تیم دهم جدول (5 برد و 14 امتیاز) خواهد بود. پیکانی ها که در هفته پیش با شکست برابر سایپا رتبه سوم را از دست دادند، این هفته در تلاش برای بازگشت به جایگاه قبلی هستند و این هدف با پیروزی این تیم و در صورت شکست سایپا برابر حریف صدرنشین تحقق می یابد.

دیدار رفت دو تیم در گنبد سه بر صفر به سود پیکان تمام شد و شاگردان پیمان اکبری این هفته در دیدار خانگی به دنبال تحمیل یازدهمین شکست هاوش در رقابت های امسال هستند.

در دومین مسابقه خانه والیبال تهران، تیم سایپا دیگر باشگاه خودرو ساز لیگ برتر والیبال میزبان بانک سرمایه صدرنشین این رقابت هاست. بانک سرمایه که صعودش به مرحله پلی آف قطعی شده است، در حال حاضر با 14 برد و 42 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و بازیکنان این تیم در جدال با سایپا به دنبال کسب پانزدهمین پیروزی خود هستند.

نارنجی پوشان نیز هم اکنون با 10 برد و 31 امتیاز در رتبه سوم جدول قرار دارند و در صورت شکست برابر بانک سرمایه و پیروزی پیکان مقابل هاوش گنبد، رتبه سوم را از دست می دهند. دیدار رفت دو تیم بانک سرمایه و سایپا سه بر یک به سود سرمایه تمام شد.

شاگردان عادل بناکار سرمربی تیم شهرداری تبریز این هفته برای قطعی شدن صعودشان به مرحله پلی آف در ساری به مصاف نماینده این شهر می روند. شهرداری تبریز هم اکنون با 12 برد و 31 امتیاز در رتبه دوم جدول قرار دارد و در صورت شکست ساری 21 و ناکامی دو تیم شهرداری ارومیه و هاوش گنبد که پنج برد در پرونده کاری خود دارد، صعودش به مرحله پلی آف قطعی خواهد شد.

ساری 21 نیز هم اکنون با 4 برد و 12 امتیاز در رتبه یازدهم جدول قرار دارد و این هفته در میزبانی از تبریزی ها به دنبال کسب پنجمین برد خود است. دیدار رفت دو تیم ساری و شهرداری تبریز سه بر یک به سود نماینده تبریز تمام شد.

سالن پیامبر اعظم (ص) شهر آمل میزبان چهارمین دیدار هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال مردان است و کاله مازندران که هفته گذشته استراحت داشت میزبان تیم رعد پدافند کاشان خواهد بود. این مسابقه از این لحاظ اهمیت دارد که جدال تفکرات دو سرمربی (بهروز عطایی – فرهاد نفرزاده) با بازیکنان جوان است. کاله با هفت برد، 23 امتیاز و یک بازی کمتر در جایگاه پنجم جدول قرار دارد و رعد پدافند با دو برد و هفت امتیاز در انتهای جدول 12 تیمی این رقابت هاست. رعد در دیدار رفت سه بر یک مغلوب کاله شد اما این تیم در دور برگشت تفاوت کرده است و شکستش برای کاله به رغم میزبانی به راحتی دور رفت نیست.

تیم شهرداری ارومیه که در هفته جاری شاهد تغییر و تحولات در سطح مدیریت باشگاه خود بوده، این هفته در سالن غدیر ارومیه میزبان خاتم اردکان است. خاتم با هفت برد و 19 امتیاز در رتبه هفتم جدول است و شهرداری ارومیه نیز با پنج برد و 17 امتیاز درجایگاه نهم قرار دارد. ارومیه ای ها با توجه به تغییر و تحولات انگیزه خاصی برای این مسابقه دارند اما خاتم نیز برای ماندن در جمع هشت تیم مرحله پلی آف، به راحتی امتیاز به حریفان خود نمی دهد.

دیدار رفت دو تیم سه بر یک در اردکان به سود ارومیه شد و خاتمی ها این هفته انگیزه زیادی برای جبران ناکامی دور رفت دارند.

تیم والیبال شمس در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال در سالن فدراسیون والیبال میزبان شهرداری ورامین است. ورامین با هفت برد و 23 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد و بازیکنان این تیم عطش زیادی برای برد و بهبود جایگاه خود در جدول دارند و رویارویی با نوجوانان تیم شمس فرصت مناسبی برای آنان جهت نیل به این هدف است.

شاگردان محمد وکیلی سرمربی تیم شمس در حال حاضر با 6 برد و 14 امتیاز در جایگاه هشتم جدول هستند و در دیدار رفت تیم سه بر دو شهرداری ورامین را شکست دادند. البته شهرداری ورامین نیز در دو برگشت با هدایت محمد ترکاشوند نسبت به دور رفت دچار تحول فنی شده است و در بازی ها عملکرد قابل قبولی از خود نشان می دهد.

**برنامه کامل هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال به قرار زیر است:

تهران، خانه والیبال، ساعت 15

پیکان تهران – هاوش گنبد

تهران، خانه والیبال، ساعت 17 و 30 دقیقه

سایپا تهران – بانک سرمایه

تهران، سالن فدراسیون، ساعت 16

شمس – شهرداری ورامین

ارومیه، سالن غدیر، ساعت 17

شهرداری ارومیه – خاتم اردکان

آمل، سالن پیامبر اعظم (ص)، ساعت 17 و 30 دقیقه

کاله مازندران – رعد پدافند کاشان

ساری، سالن شهید رسول حسینی، ساعت 15

ساری 21 – شهرداری تبریز

انتهای پیام/

هر آنچه در هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال گذشت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار