تلاش بارسلونا برای جذب پدیده جدید فوتبال برزیل

تیم فوتبال بارسلونا در تلاش است لوان، هافبک18 ساله برزیلی را به خدمت بگیرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان ، لوان که برای تیم ویتوریا باهیای برزیلی بازی می کند، توجه بارسلونا را به خود جلب کرده است و آنها مایل هستند پیشنهاد خود را برای این بازیکن 18 ساله ارائه کنند.


این بازیکن یکی از جوانان آینده دار فوتبال برزیل محسوب می شود و در حال حاضر در گروه های سنی پایین برای تیم ملی بازی می کند.
پس از این که آندره کوری (نماینده بارسا در برزیل) مذاکرات اولیه ای را با باشگاه ویتوریا انجام داد ،رابرت فرناندز (یکی از مدیران بارسا) ممکن است در روزهای آینده پیشنهادی به این تیم برزیلی ارائه کند.


اگرچه رقم فسخ قرارداد لوان با ویتوریا تنها 12 میلیون یورو است، بارسلونا می تواند تا 15 میلیون یورو ارائه دهد و او را مستقیما به تیم دوم خود ملحق کند.
لوان سرمایه گذاری برای آینده خواهد بود زیرا در حال حاضر او نمیتواند در تیم اول بازی کند.


در صورتی که بارسا با یری مینا قرار داد امضا کند،او به همراه پائولینیو و کوتینیو سه بازیکن خارجی این تیم خواهند بود و به همین دلیل لوان نمی تواند در تیم اصلی کاتالان ها بازی کند.


سران باشگاه کاتالان آگاه هستند که آنها باید برای جذب بازیکنان جوانی که قیمتشان هنوز هم مقرون به صرفه است هرچه سریعتر اقدام کنند، زیرا اگر آنها به یک تیم اروپایی دیگر بپیوندند، قیمت آنها بسیار بالا خواهد رفت.
باشگاه های متعددی نیز وجود دارد که لوان را مدنظر دارند.
انتهای پیام/


پدیده جدید برزیلی ها در تور کاتالان ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار