جزئیات اعطای وام تاسیس وتوسعه کتابفروشی های کرمان

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، از اجرای طرح اعطای وام تاسیس ،توسعه ،نوسازی و تجهیز کتابفروشی بر اساس قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه نشر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،وحید محمدی معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان، از اجرای طرح اعطای وام تاسیس ،توسعه ،نوسازی و تجهیز کتابفروشی بر اساس قانون اهداف و وظایف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ودر اجرای ماده ٤ آیین نامه نحوه پرداخت یارانه در حوزه نشر خبر داد.


وی هدف از اجرای این طرح را تحقق اهداف سند چشم انداز ،تقویت بنیان های اصل حوزه نشر ،ایجاد زمینه های مناسب تسهیل دسترسی مصرف کنندگان به کتاب دانست .


محمدی با اشاره به اجرای طرح فوق، تصریح کرد: تا کنون بیش از ٦ درخواست تسهیلات تاسیس ،توسعه ،نوسازی و تجهیز کتابفروشی دریافت و در حال سیر مراحل قانونی است.


وی در خصوص نحوه پرداخت، شرایط و مدارک این طرح افزود . متقاضیان دریافت وام تاسیس ،توسعه می توانند با ارسال درخواست و تشکیل پرونده از طریق ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی سراسر استان اقدام نمایند که پس از بررسی اولیه و تایید صحت مستندات و نظرکارشناسی اطلاعات طرح، پرونده برای اقدامات بعدی به دفتر توسعه کتاب و کتابخوانی ارسال می شود.


محمدی بیان داشت: هرگونه تصمیم گیری در خصوص تصویب و یا عدم تصویب طرح و همچنین تعیین مبلغ وام به عهده کارگروه بررسی و اعطای تسهیلات خواهد بود.
انتهای پیام/ی

اعطای تسهیلات به کتابفروشی ها

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.