فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه ترویج می شود

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان گفت: فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه ترویج می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ حجت‌الاسلام علی شکری مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان در نشست هماهنگی بررسی وضعیت فرهنگی و مذهبی سرخه که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، بابیان اینکه ترویج فرهنگ دینی و اسلامی در جامعه امروزی یکی از لازمه‌های اساسی است، گفت: سازمان تبلیغات اسلامی در همین راستا برنامه‌های متعدد و متنوع با حضور نیروهای متدین و متخصص را در دستور کار قرار داده است.

 

وی افزود: در تلاش هستیم تا با تعریف چارت سازمانی و افزایش نیروی اداری تبلیغات اسلامی سرخه و با همکاری دستگاه‌های متولی فرهنگی برای ارتقاء فرهنگ دینی و اسلامی در بین نوجوانان ولایتمدار و انقلابی این شهرستان گام برداریم.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان از احداث ساختمان جدید این اداره در سرخه خبر داد و گفت: در صورت مساعدت مسئولان و تخصیص اعتبارات لازم درصدد هستیم تا فضایی مطلوب برای استقرار این نهاد در شهرستان و در راستای توسعه فعالیت‌های فرهنگی و اسلامی احداث کنیم.

 

شکری بیان کرد: مبلغان دینی، استقرار روحانی، تشکل‌های دینی، هیئات مذهبی، مؤسسات دینی، خانه‌های قرآنی شهری و روستایی، دارالقرآن و ... ظرفیت‌های تبلیغات اسلامی هستند که در صورت ارتقای تبلیغات اسلامی و مساعدت مسئولان می‌توانند با توان بیشتری در راستای ترویج فرهنگ دینی در سرخه به کار گرفته شوند.

 

وی همچنین از آمادگی اداره کل تبلیغات اسلامی به‌عنوان رئیس کمیته قرآنی ستاد دهه فجر برای برگزاری مراسم ایام‌الله دهه فجر در سرخه خبر داد و بیان کرد: باید برنامه‌های این دهه به‌صورت مردمی و به‌صورت مسجد محور برگزار شود تا همه سلایق را بتوانیم گرد هم آوریم و از ظرفیت‌های شهرستان به نحو شایسته‌ای استفاده کنیم.


انتهای پیام / ق


ساختمان تبلیغات اسلامی سرخه در صورت تأمین اعتبار ساخته می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.